سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این ماهی با ویلچر شنا می کند! +عکس


ما ویلچر سگ یا لاک پشت دیده بودیم اما ویلچر ماهی دیگر نه. این ماهی که از عفونت مثانه رنج می برد، نمی تواند به درستی شنا کند به همین دلیل صاحب او ویلچری برایش طراحی کرده است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: ما ویلچر سگ یا لاک پشت دیده بودیم اما ویلچر ماهی دیگر نه. این ماهی که از عفونت مثانه رنج می برد، نمی تواند به درستی شنا کند به همین دلیل صاحب او ویلچری برایش طراحی کرده است.

صاحب این ماهی، با یک چوب پنبه ساده جان آن را نجات داد. این ویلچر به ماهی کمک می کند تا تعادل خود را هنگام شنا حفظ کند. عفونت مثانه باعث می شود ماهی تعادل خود را هنگام شنا از دست دهد. مدل های پیشرفته دیگری از ویلچر نیز وجود دارد.   

ماهی که با ویلچر شنا می کند!

ماهی که با ویلچر شنا می کند!

ماهی که با ویلچر شنا می کند!

ماهی که با ویلچر شنا می کند!


ویدیو مرتبط :
ربات ماهی که مانند ماهی واقعی شنا می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی سفره ماهی در آرامش شنا می کند / عکس



تیرگی زیر آب باعث شده که عکاس بتواند با فلش تصویری شگفت انگیز را در جزیره کایمن (مجموعه جزایر کارائیب) به ثبت برساند.

به گزارش توریسم ، سفره ماهی که در میان آرامش آب و فلش دوربین در حال شنا کردن است.

از آنجا که دوربین در زاویه ای از زیر آب قرار گرفته که توانسته بخشی از سطح روی آب را نیز در بر بگیرد این امر باعث شده تا انعکاس نور خورشید بر سطح آب همچون شعله های آتش به نظر برسند.

 

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون, سفره ماهی

 

اخبار گوناگون - توریسم