سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این لامپ 130 ساله رکورد قبلی را شکست!


با توجه به کتاب رکوردهای گینس قدیمی ترین لامپی که بصورت مداوم مورد استفاده قرار گرفته است 109 سال درخشیده است و در محل ایستگاه 6 آتش نشانی شهر لیورمور در شمال کالیفرنیا قرار دارد.

جام: در حالی که مدرن ترین لامپها به سختی یک سال دوام می آورند این لامپ هنوز بعد از 130 سال در حال درخشیدن است.

این لامپ از سال 1883 با شش رشته داخلی در انگلیس ساخته شد و اکنون در خانه ی خانم ویندو بث 79 ساله نگهداری می شود.

با توجه به کتاب رکوردهای گینس قدیمی ترین لامپی که بصورت مداوم مورد استفاده قرار گرفته است 109 سال درخشیده است و در محل ایستگاه 6 آتش نشانی شهر لیورمور در شمال کالیفرنیا قرار دارد.

شاید این جدیدترین رکورد برای کتاب گینس باشد که باید توسط کارشناسان آن بررسی شود.

این لامپ 130 ساله رکورد قبلی را شکست!

این لامپ 130 ساله رکورد قبلی را شکست!


ویدیو مرتبط :
شکست رکورد دو ۱۰۰ متر توسط پیر مرد ۹۶ ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریس رونالدو رکورد 71 ساله را شکست



اخبار,کریستیانو رونالدو

اخبار وزشی - کریس رونالدو رکورد 71 ساله را شکست

کریستیانو رونالدو با دو گلی که امروز در مقابل لوانته به ثمر رساند تعداد گل های خود را در 8 هفته ابتدایی لالیگا به 15 رساند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ساعتی پیش با نتیجه پرگل 5-0 بر میزبان خود لوانته غلبه کرد و روند بردهای پیاپی خود را ادامه داد. کریس رونالدو همچون هفته های اخیر باز هم برای رئال گلزنی کرد. او امروز دو گل زد تا رکورد گلزنی جدیدی از خود به جای بگذارد. این بهترین آمار گلزنی یک مهاجم در لالیگا در 71 سال گذشته است.کریستیانو در 8 هفته ابتدایی، موفق به زدن 15 گل شده است.

همچنین او با به ثمر رساندن ضربه پنالتی خود در این بازی، به بهترین پنالتی زن لالیگا بدل شد. او 40 پنالتی از مجموع 43 پنالتی ای که بدست آورده را به گل تبدیل کرده است. به عبارتی، 93 درصد پنالتی های رونالدو به گل تبدیل شده است.آمار موفقیت پنالتی های مسی 89 درصد است. رونالدو پس از هوگو سانچز، رونالد کومان و پنف، بیشترین تعداد پنالتی را در لالیگا زده است. هدف رونالدو در این فصل، پشت سر گذاشتن رکورد 50 گل زده مسی در فصل 2011-2012 است. مسی در آن فصل تا پایان هفته 8، موفق به زدن 10 گل شده بود.

 

---------------------------

 

نیوکسل با غلبه بر لستر سیتی مزه برد را چشید

 

به گزارش خبرگزاری فارس ،در ادامه هفته هشتم لیگ برتر انگلیس و از ساعت 18 و 30 دقیقه نیوکسل و لستر سیتی در مقابل دیدگان 51886 نفر هوادار ورزشگاه سن جیمز پارک شهر نیوکسل به مصاف هم رفتند.

این دیدار پر برخورد با 3 کارت زرد داور همراه شد.

تک گل بازی توسط اوبرتان در دقیقه 71 برای نیوکسل به ثمر رسید تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود این تیم خاتمه یابد.

با این پیروزی نیوکسل با 7 امتیاز در مکان هیجدهم جدول قرار دارد.

اخبار ورزشی - ورزش3،فارس