سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این سه خواهر بزودی نابینا خواهندشد+عکس


اشلی، لین، و کاریس سه خواهر هستند که به دلیل ابتلا به نوعی بیماری ژنتیکی نادر، بینایی خود را به تدریج از دست خواهند داد.

 



صبح بخیر: شاید این عکس ارزشمندترین عکسی باشد که این خانواده در طول زندگی خود خواهند دید. اشلی، لین، و کاریس سه خواهر هستند که به دلیل ابتلا به نوعی بیماری ژنتیکی نادر، بینایی خود را به تدریج از دست خواهند داد.

به گزارش صبح بخیر؛ ابتلا به این بیماری یعنی اینکه اشلی، 25 ساله، دیگر نخواهد توانست بزرگ شدن 4 کودکش را ببیند. لین، 24 ساله، هرگز دو کودکش را نخواهد دید و کاریس، 22 ساله، تا آخر عمر از دیدن تنها کودکش محروم خواهد بود.



هر روزی که می گذرد بینایی این سه خواهر کمتر و کمتر می شود. اشلی و کاریس مدتی است که دیگر قادر به رانندگی نیستند و برای انجام کارهای روزانه خود به مشکل بر می خورند.

ولی آنها مصمم هستند که تا جایی که ممکن باشد رشد و شکوفایی کودکانشان را ببینند. اشلی، که چهار کودک 8 ساله، 5 ساله، 2 ساله و چندماهه دارد اولین کسی بود که متوجه بیماری خود شد. او در سومین بارداری خود از لکه های سیاهی که جلوی دیدش را می گرفت و از سردردهای شدید شکایت داشت. اشلی می گوید " درحال حاضر بیماری ما هیچ درمانی ندارد. می دانیم که روزی کاملاً نابینا خواهیم شد به همین دلیل سعی می کنیم از هر لحظه زندگی بیشترین استفاده را ببریم. ما قدر هر لحظه ای دیدن بچه هایمان را می دانیم. وقتی به بیماری ام پی بردم انگار دنیا بر سرم خراب شده بود. بیشتر از همه نگران این بودم که چگونه باید از کودکانم مراقبت کنم. "
.


ویدیو مرتبط :
دو خواهر نابینا بلاخره همدیگر را دیدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودک سه ساله نابینا، نابغه موسیقی شد +عکس



اخبار گوناگون - کودک سه ساله نابینا، نابغه موسیقی شد +عکس

این کودک نابینا در اسلواکی زندگی می کند و فیلم های پیانو نوازی او بیشتر فضای نت را فرا گرفته است. او این روزها می تواند قطعه هایی از چایکوفسکی و وگنر را به راحتی بنوازد و همه آن ها را تنها از روی گوش دادن آموخته است.

به تازگی یک کودک سه ساله تبدیل به نابغه موسیقی شده است و بسیاری از موسیقی دان های دنیا او را کودکی با استعداد فراوان می دانند اما نکته مهم در مورد این کودک نابینا بودن اوست.

اخبار,اخبار گوناگون,کودک سه ساله نابینا، نابغه موسیقی شد

 

این کودک نابینا در اسلواکی زندگی می کند و فیلم های پیانو نوازی او بیشتر فضای نت را فرا گرفته است. او این روزها می تواند قطعه هایی از چایکوفسکی و وگنر را به راحتی بنوازد و همه آن ها را تنها از روی گوش دادن آموخته است.

«برانکو دوراسکی» از بدو تولد نابینا بوده و تا به حال هیچ استاد موسیقی نداشته است اما اکنون به یکی از موسیقیدان های کوچک دنیا تبدیل شده است. او تنها به قطعات موسیقی گوش می دهد و سپس آن ها را می نوازد بدون آنکه جای کلیدها را بلد باشد.

والدین این کودک می گویند:« او از کودکی علاقه خاصی به وسایل موسیقی داشت. ما ابتدا به خاطر نابینا بودن او بسیار غصه می خوردیم اما حالا به او افتخار میکنیم و همه وسایل مورد نیاز پیشرفتش را فراهم خواهیم کرد. »

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران