سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این زن 10 نوزاد دارد ولی مادر نیست! +عکس


این خانم 47 ساله تا به حال 10 نوزاد به دنیا آورده ولی هیچ کدام را نزد خود نگه نداشته است. در واقع او نوزادانش را به زوج هایی واگذار می کند که نمی توانند صاحب فرزند شوند.

 
 
 

صبح بخیر: این خانم 47 ساله تا به حال 10 نوزاد از طریق لقاح مصنوعی به دنیا آورده ولی هیچ کدام را نزد خود نگه نداشته است. در واقع او نوزادانش را به زوج هایی واگذار می کند که نمی توانند صاحب فرزند شوند. او که در آخرین نوبت بارداری خود با خطر مرگ مواجه شده بود، می گوید که قصد بازنشستگی دارد.



به گزارش صبح بخیر جیل هاوکینز می گوید جیکوب و ویلیام، دو قلوهایی که در آخرین نوبت بارداری او متولد شده اند، آخرین کودکانی خواهند بود که در طول 20 سال "زندگی حرفه ای" خود به دنیا آورده است. این تصمیم او بیشتر از مشکلاتی ناشی می شود که در آخرین بارداری خود با آنها روبرو بود و ناچار دوقلوها را 8 هفته زودتر از موعد به دنیا آورد.

البته دوستان خانم هاوکینز به این تصمیم او شک دارند چون او قبلا هم چنین تصمیمی گرفته ولی به آن عمل نکرده بود. البته حالا خانم هاوکینز می گوید که تصمیم جدی گرفته و دیگر نمی خواهد جان خود و یک نوزاد را به خطر بیندازد.

خانم هاوکینز که در قبال هر نوزاد 12000 پوند (حدود 37 ملیون تومان) از خانواده ها دریافت می کند می گوید " خداوند این توانایی را به من هدیه داده است، من هرگز این نوزادان را برای خود نمی خواسته ام ولی قصدم این بوده که نشان بدهم بارداری می تواند یک تجربه خوب و شیرین باشد."


  

  

  

  

  


ویدیو مرتبط :
تولد نوزاد فلسطینی پس از شهادت مادر + عکس و فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر این بازیگر زن هالیوودی ایرانی است +عکس مادرش



نادیا بیورلین (زاده 2 اوت 1980) هنرپیشه سینمای هالیوود می‌باشد.

 

او در نیوپورت ایرلند از پدری سوئدی و مادری ایرانی تبار متولد شده و در مدرسه هنر در نیویورک مشغول به تحصیل می‌باشد..../ جام نیوز

 

بازیگر زن هالیوودی,بازیگران هالیوود,بازیگران مرد هالیوود

 

 

 

بازیگر زن هالیوودی,بازیگران هالیوود,بازیگران مرد هالیوود