سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این ربات بسیار ریز حبه انگور را بخیه می‌زند!


 
 
 

این ربات بسیار ریز یک حبه انگور صدمه دیده را بخیه میزند



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.





ویدیو مرتبط :
بخیه زدن انگور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: بخیه ظریف ربات داوینچی روی انگور!


ربات لئوناردو اشاره به ماشین انسان‌نمای خودکار لئوناردو داوینچی دارد که وی تقریباً در ۱۴۹۵ طراحی کرده است. این ربات به یک زرهی قرون وسطایی آلمانی-ایتالیایی ملبس بوده و می‌تواند یک سری از حرکت‌های انسان‌وار را انجام دهد.

صبح بخیر: ربات لئوناردو اشاره به ماشین انسان‌نمای خودکار لئوناردو داوینچی دارد که وی تقریباً در ۱۴۹۵ طراحی کرده است. این ربات به یک زرهی قرون وسطایی آلمانی-ایتالیایی ملبس بوده و می‌تواند یک سری از حرکت‌های انسان‌وار را انجام دهد. این حرکت‌ها شامل نشستن، تکان دادن بازوان، گردن و فک می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد داوینچی قصد داشته است تا ربات را طوری طراحی کند تا بتواند یک سری حرکات رزمی را انجام دهد. ربات لئوناردو تا حدی نتیجه‌ی تحقیقات کالبدشناسی او در قانون تناسب که در مرد ویتورین آمده است، می‌باشد.

یادداشت‌های طرح این ربات در دفترچه‌ای که در دههٔ ۱۹۵۰ کشف گردیده، پیدا شد. لئوناردو "ربات" خود را در مهمانی که لوودوویکو اسفورتزا در میلان به راه انداخته بود، در سال ۱۴۹۵ به نمایش درآورد. این ربات شوالیه می‌توانست بایستد، بشیند، لبه‌ی کلاه‌خوداش را بلند کرده و به تنهایی بازوی خود را تکان دهد. تمام فعل و انفعالات ربات به وسیله‌ی یک سری کابل و قرقره انجام می‌شود. از زمان کشف دفترچه تاکنون، ربات با وفاداری از روی طراحی‌های داوینچی ساخته شده و ثابت کرده است که طبق برنامه‌ریزی‌های وی، کاملاً کار می‌کند.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: بخیه زدن ظریف ربات داوینچی روی انگور!