سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این دختر 100 کیلویی یک مانکن مشهور است!


مانکن ها معمولا به لاغری بیش از حد و تناسب اندام مشهور هستند اما این خانم تمام قوانین مانکن بودن را نقض کرده است.

وبسایت شبنم: مانکن ها معمولا به لاغری بیش از حد و تناسب اندام مشهور هستند اما این خانم تمام قوانین مانکن بودن را نقض کرده است.

وقتی صحبت از مد و فشن و مدل ها و مانکن ها می شود ناخودآگاه به یاد مانکن های قلمی و لاغر اندام می افتیم!

اما همیشه استثنائی نیز وجود دارد! تارا لین tara lynn یکی از همین استثنا هاست. این دختر 28 ساله با اینکه کمی چاق می باشد یک مانکن حرفه ایست!

تارا لین ملیتی امریکایی دارد، وی بخاطر توانایی ها و ظاهر زیبایش توانسته است جز 10 مانکن زیبای سایز بزرگ در دنیا قرار بگیرد!

این خانم 100 کیلویی یک مانکن مشهور است + تصویر

تارا لین دارای قد 175 سانتی متر و وزنی در حدود 95 کیلو گرم است هر چند که این روزها رژیم های خاصی گرفته تا کمی از وزنش کم کند اما او قصد ندارد که لاغر و قلمی شود! تارا لین همچنین دوست دارد که وارد دنیای بازیگری شده و گویا پیشنهاداتی نیز دارد!

با اینکه تارا مانکن چاقی می باشد اما توانسته است برروی جلد مجلات معتبری مانند ووگ vogue و ال elle برود!

این خانم 100 کیلویی یک مانکن مشهور است + تصویر

این خانم 100 کیلویی یک مانکن مشهور است + تصویر

این خانم 100 کیلویی یک مانکن مشهور است + تصویر

این خانم 100 کیلویی یک مانکن مشهور است + تصویر


ویدیو مرتبط :
مارلین مونرو خواننده و مانکن مشهور آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر زیبای خواننده مشهور عکس های برهنه اش را فروخت



کریستوفر جان دیویسون ملقب به کریس دی برگ در ١٥ اکتبر سال ١٩٤٨ در آرژانتین متولد شد. پدرش "چارلز دیویسون" دیپلمات انگلیسی و مادرش "ماوی امیلی دی برگ" منشی ایرلندی بود. کودکی کریس دی برگ به خاطر شغل دیپلماتیک پدر به مسافرت و کسب تجربه در این راه گذشت و به این خاطر در کشورهای مختلفی مثل مالت، نیجریه و زئیر بزرگ شد.به گزارش پارس ناز هنگامی که ١٢ ساله بود خانواده اش به ‘Emerald Isle" در ایرلند رفتند، جایی که هنوز هم کریس دی برگ با همسرش دایان و سه فرزندش رزانا، هوبی و مایکل زندگی می کند.

عکس های برهنه دختر زیبای خواننده مشهور , عکس دختر زیبای خواننده مشهور
کریس دی برگ در ایران نیز محبوبیت زیادی دارد و چند سال پیش بود که قطعه ای مشترک با گروه آریان نیز اجرا کرد. اما در هفته گذشته دختر وی یعنی رزانا دست به اقدام عجیبی زد. او که سابقه انتخاب شدن به عنوان دوشیزه جهان را نیز دارا می باشد به یکباره با بستن قراردادی با یک مجله اقدام به انتشار تصاویر برهنه خود در این مجله گرفت!! کریس دی برگ چندسال پیش ترانه و آهنگی برای همین دخترش ساخته و به او تقدیم کرده بود.... / منبع : parsnaz

عکس های برهنه دختر زیبای خواننده مشهور , عکس دختر زیبای خواننده مشهور