سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اینفوگرافی: انواع گوزن های ایرانی


گوزن ها حیواناتی هستند که در زیستگاه های جنگلی و نیمه جنگلی با حواشی مرتع و دشت یافت می شوند. پستاندارانی زوج سم و نشخوار کننده با معده چهار قسمتی.

اینفوگرافیک: گوزن ها حیواناتی هستند که در زیستگاه های جنگلی و نیمه جنگلی با حواشی مرتع و دشت یافت می شوند. پستاندارانی  زوج سم و نشخوار کننده با معده چهار قسمتی. شاخ در افراد نر وجود دارد و از استخوان جمجمه رشد می کند. این شاخ هر ساله می افتد و شاخ جدیدی شروع به رشد کرده که در مدت رشد، لایه مخملی شکلی روی آن ها را می پوشاند، نقش این لایه تغذیه و تکامل شاخ هاست. بعد از تکمیل رشد شاخ ها، این لایه مخملی خشک شده و  حیوان با مالش شاخ ها به تنه و شاخه درختان، آن را جدا می کند.

برای دیدن عکس در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک کنید
گوزن های ایرانی


ویدیو مرتبط :
گوزن زرد ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینفوگرافی: انواع دلفین های ایرانی


دلفین ها متعلق به راسته آببازان و زیرراسته نهنگ های دندان دار هستند؛ تاکنون 13 گونه از حدود 40 گونه دلفین شناخته شده در دنیا در ایران ثبت و گزارش شده است.

اینفوگرافیک: دلفین ها متعلق به راسته آببازان و زیرراسته نهنگ های دندان دار هستند؛ تاکنون 13 گونه از حدود 40 گونه دلفین شناخته شده در دنیا در ایران ثبت و گزارش شده است. اینفوگرافیک حاضر اطلاعاتی مختصر راجع به این هوشمندان کره آبی در اختیار می گذارد و با محوریت گونه های شاخص در پهناب جنوب کشور به عنوان کلیدی برای شناسایی نیز کاربرد دارد.

طراح: بهزاد زادهوش
منبع: گروه جانورشناسان پرشیا

برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی تصویر کلیک کنید.
دلفین های شاخص ایران