سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ایده جالب کیبورد چوبی! +عکس


یک گروه طراحی فرانسوی کیبوردی بی سیم مجهز به بلوتوث طراحی کرده اند که از چوب افرا یا گردو ساخته می شود. این دستگاه سازگار با جهان، به طور بی سابقه ای طبیعت را به عرصه تکنولوژی وارد می کند.

وبسایت لاپلاس: یک گروه طراحی فرانسوی کیبوردی بی سیم مجهز به بلوتوث طراحی کرده اند که از چوب افرا یا گردو ساخته می شود. این دستگاه سازگار با جهان، به طور بی سابقه ای طبیعت را به عرصه تکنولوژی وارد می کند. تصاویر این صفحه کلید فوق العاده زیبا را مشاهده می کنید.

کیبورد چوبی!

کیبورد چوبی!

کیبورد چوبی!

کیبورد چوبی!

کیبورد چوبی!

کیبورد چوبی!

کیبورد چوبی!


ویدیو مرتبط :
کیبورد ارگونومیک چوبی keyboardio

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایده هایی جالب برای قاب کردن عکس ها


می توانید با کمی هنرنمایی، قاب عکس هایی درست کنید که خلاقانه و جالب توجه هستند.






صبح بخیر: هر فردی با سلیقه خود عکس های خانوادگی یا خاطرات خوش خود را قاب و به در و دیوار خانه آویزان می کند. اما تقریبا همه ما یاد گرفته ایم قاب هایی در اندازه های مختلف بخریم و عکس را داخل آنها قرار دهیم. اما بد نیست کمی هم متفاوت باشید. می توانید با کمی هنرنمایی، قاب عکس هایی درست کنید که خلاقانه و جالب توجه هستند.



1. کلاژ عکس های سفید و سیاه

برای تهیه این کلاژ، یک حرف انگلیسی یا فارسی چوبی بزرگ (مثلا ابتدای نام خود یا فرد مورد علاقه‌تان) را خریداری کنید. سطح بیرونی آن را یک رنگ جیغ بزنید. اجازه دهید خشک شود. عکس های دلخواه خود را سیاه و سفید چاپ کنید. آنها را به اندازه ای که روی سطح حرف چوبی جای بگیرند برش دهید. سپس آن را یک به یک به سطح چوب بچسبانید.





2. عکس های آبرنگی

اگر ذوق نقاشی دارید این کار را انجام دهید. برای این منظور بهتر است از عکس های سیاه و سفید قدیمی استفاده کنید. می توانید عکس را در اندازه بزرگ تر روی کاغذ آبرنگ چاپ کنید. اکنون زمان هنرمندی است؛ قلم و آبرنگ را بیاورید و اطراف عکس را با رنگ های روشن نقاشی کنید. بخش هایی از سوژه را (به طوری که به زیبایی آن لطمه نزند) را نیز با آبرنگ، رنگ آمیزی کنید. سعی کنید فقط بخش هایی از سوژه را رنگ کنید و بقیه آن را به همان صورت سیاه و سفید بگذارید بماند. پس از اتمام کار، سه ساعت بگذارید خشک شود. سپس قاب کنید.

اصولا لایه نخست آبرنگ چندان مشخص نمی شود و باید لایه دومی روی آن اعمال کنید.





3. کلاژ سه بعدی

با عکس های خانوادگی خود کارهای بسیار جالبی می توانید انجام دهید. به طور مثال، یک مکعب عکس بدون هیچ پایه ای درست کنید. برای این منظور باید 14 تا 20 عدد عکس که برایتان ارزشمند هستند را انتخاب کنید. آنها را در فتوشاپ به مربع های 10 سانتی متری کراپ و عکس ها را چاپ کنید. عکس ها را بسیار تمیز و با سلیقه روی مقوای ضخیم بچسبانید. با استفاده از کاتر  هر کدام از عکس ها را جداگانه برش دهید و حاشیه نازکی در اطراف آنها بگذارید. در هر چهار طرف همه عکس ها، برش های کوچکی ایجاد کنید. در انتها، همچون لگو عکس ها را داخل هم کنید و کلاژ سه بعدی از عکس های خود بسازید.





4. طیف های رنگ سایه دار

این قاب عکس به دیگر قاب عکس های موجود در بازار هیچ شباهتی ندارد. برای تهیه این کاردستی زیبا باید از طیف های رنگ استفاده کنید تا سایه ای از رنگ های زیبا را به عکس های دلخواه خود اضافه کنید. طیف های رنگ بزرگ را به اندازه عکس های چاپی (4×6 یا 7×5 اینچ) برش دهید. با این کار عکس های سیاه و سفید را به تصاویری زیبا و متفاوت تبدیل کنید. برای این منظور نیز باید طیف رنگ را داخل پرینتر بگذارید، عکس موردنظر را روی آن چاپ کنید.





5. صفحه آهن ربایی

برای نمایش عکس های مورد علاقه خود می توانید از یک صفحه آهن ربایی بزرگ هم استفاده کنید. به این ترتیب که، عکس را با مگنت های رنگی و زیبا روی صفحه بگذارید و برای تنوع، برخی از عکس ها را رو ی کاغذهای چسب دار و سپس روی صفحه بچسبانید.





6. قاب عکس خانوادگی

برای یک جا نمایش دادن عکس های خانوادگی، کاغذ کادو یا کاغذهای آلبوم عکس را به صورت مربعی برش دهید. عکس ها را روی قاب های فلزی بچسبانید و قاب ها را به مربع های کاغذی بچسبانید. اطراف عکس ها را با مقواهای برجسته و رنگی قاب کنید. سپس قاب را با روبان آن را به دیوار آویزان کنید.





7. کتاب های قدیمی

کتاب های قدیمی که جلدهای محکم و صفحات زیاد دارند را می توانید به قاب عکس خلاقانه تبدیل کنید. برای این کار، یک مستطیل به اندازه عکس روی جلد و چندین صفحه ابتدایی کتاب بکشید و با کارتر آن را برش دهید. صفحات برش خورده را با چسب به هم وصل کنید. سپس عکس را روی صفحه زیری با چسب قوی بچسبانید. 





8. بطری های شیشه ای

بطری یا گلدان های شیشه ای همیشه هم نباید برای گل و گیاه استفاده شود. می توانید آنها را به قاب عکس تبدیل کنید. برای این منظور، عکس موردعلاقه خود را چاپ و سپس داخل بطری های شیشه ای قرار دهید.





9. گلدانِ عکس

این شاخه های گل هستند که همیشه داخل گلدان ها خودنمایی می کنند. اما می توانید تصاویر اعضای خانواده خود را همچون گل داخل آنها بگذارید. برای تهیه این گلدان با گل های کاغذی، یک میله چوبی را به رنگ سبز روشن رنگ کنید. اجازه دهید خشک شود. از پانچ های رنگی برای وصل کردن گلبرگ های گل های کاغذی استفاده کنید. گل را به میله بچسبانید. یگ گیره کوچک را به پشت گل ها بچسبانید. در آخر، عکس های کوچکی از اعضای خانواده خود را به این گیره ها به گل ها وصل کنید.





10. قاب سی دی

راحت ترین روش برای قاب کردن عکس ها استفاده از قاب CD است. این کار بسیار جالب و متفاوت است. ابتدا یک تکه مقوا را به اندازه عرض قاب سی دی برش دهید. آن را از وسط تا کنید. رو ی قسمت جلویی آن عکس دلخواه را بچسبانید و اطراف آن را با طرح یا کاغذهای دیگر تزئین کنید. این مقوا را داخل قاب سی دی بگذارید و از قسمت پایینی مقوا به عنوان پایه استفاده کنید.





11. جعبه کادو

این ایده بیشتر برای هدیه دادن مناسب است. می توانید جعبه کادوی زیبایی انتخاب و عکسی از گیرنده کادو را روی آن بچسبانید. خودتان هم می توانید جعبه کادو درست کنید. تا کاملا دست ساز باشد. البته باید سلیقه و دقت زیادی به خرج دهید تا تمیز و شیک از آب در بیاید.