سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اگر دنیــــا رو بهم بریزیم این شکلی میشه!


در ادامه تصاویر خلاقانه ای را نشان خواهیم داد که با دیدن آنها ارزش نظم در جهان را بیشتر می دانیم



ویدیو مرتبط :
همه جا رو بهم بریزیم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چطور میشه عادت آرایش کردن رو کنار گذاشت ؟



 

عادت آرایش کردن

 

آرایش کردن نیز مثل هر کار دیگری وقتی به یک عادت تبدیل شود علاوه بر تاثیرات مضری که بر روی پوست ،چشم ، مژه و سایر اعضای صورت خواهد گذاشت پس از مدتی برای خود ما نیزخسته کننده خواهد شد و چون ما به قیافه ی همیشه آرایش شده عادت کرده ایم نمی توانیم در مقابل آینه چهره ی واقعی خود را ببینیم و دوست داریم هر چه زودتر آن را با آرایشی همیشگی تغییر دهیم.

 

این امر از جوانی و متاسفانه امروزه از نوجوانی شروع شده و مثل یک عادت با ما همراه می شود تا زمانی که خود ما از این امر خسته شویم و بخواهیم آن را تغییر دهیم که برای تغییر چنین مقوله ی واقعا سختی بهتر است مثل هر عادت بد دیگری از کم شروع کرده و آرام آرام آن را به یک آرایش و به نوعی یک رسیدگی ساده به پوست و مو و چهره تبدیل کنیم.

 

پیشنهاد می شود برای شروع ابتدا انواع پودرهای رنگی مثل سایه ها و رژگونه را کاملا کنار بگذارید به طوری که تا مدتی آرایش قبلی خود را بدون اینها انجام دهید و بعد از اینکه به این حالت چهره عادت کردید نوبت به چشمها می رسد و بهتر است تا مدتی فقط از ریمل و تنها روی مژه های بالا استفاده کنید .

 

با عادت به این چهره کار شما کمی راحت تر خواهد شد حال می توانید کرم پودرتان را به یک ضد آفتاب رنگی که خود حاوی کرم پودر است تبدیل کرده و از این پس به جای انواع کرم پودرهای مضر و پنکیکها که پس از مدتی اثرات بد خود مثل لکه و کک و مک را بر روی پوست به جا خواهند گذاشت از این ضد آفتاب که برای پوست ضروری است حتی در منزل نیز استفاده نماییدوبه عنوان یک پوشاننده ی خوب پوستی استفاده کنید .از براق کننده های ویتامینه با طعمهای مختلف نیز به جای رژ لب بر روی لبها بزنید و زمانی را که همیشه برای آرایش کردن صرف می کردید به یک سوم برسانید.