سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اولین پهپاد مسافر کش! +عکس


یک شرکت چینی اولین نمونه از پهپادهای بزرگ قادر به حمل یک سرنشین با حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت را در نمایشگاه فناوری لاس‌وگاس در معرض دید عموم قرار داد.

خبرگزاری ایسنا: این شرکت چینی مدعی شده است که از پهپاد جدید می‌توان در تاکسی هوشمند و انتقال مصدومان به مراکز امدادی استفاده کرد.

پهپاد جدید به چهار بازوی متحرک مجهز شده که برای هر بازو دو موتور الکتریکی پرقدرت در نظر گرفته شده است.

با اینکه سازمان هوانوردی فدرال هیچ مجوزی برای پرواز نسل جدید پهپاد‌های سرنشین‌دار صادر نکرده است، اما شرکت سازنده مدعی شده است که اولین نمونه تجاری پهپاد با قابلیت حمل سرنشین تا سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

اولین پهپادی که مسافر می‌برد!+عکس

اولین نمونه از نسل جدید پهپاد‌های قادر به حمل سرنشین با نام تجاری 184 با قابلیت پرواز هوشمند در سالن تجهیزات هوایی نمایشگاه فناوری‌های جدید لاس‌وگاس رونمایی شده است.

شرکت سازنده مدعی شده که پهپاد جدید کاملا خودکار و هوشمند است و سرنشین آن تنها باید درون محفظه تعبیه شده بنشیند و از پرواز خودکار تا مقصد لذت ببرد.

هازی هو، مدیر شرکت سازنده پهباد 184 در مورد موارد ایمنی لحاظ شده در پهپاد جدید اظهار کرد: با توجه به اهمیت کاربری و شرایط سخت اخذ مجوزهای لازم جهت پروازهای سرنشین‌دار از سازمان هوانوردی ایالات متحده، این پهپاد به کلیه سیستم‌های ایمنی و پشتیبانی مجهز شده و در سخت‌ترین شرایط مسافر درون کابین می‌تواند آن را با اهرم تعبیه شده کنترل کند.


ویدیو مرتبط :
مسافر کش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کروش اولین مسافر لیست 22 نفره اش را برگزید (+عکس)



اخبار ,اخبار ورزشی ,هاشم بیک زاده

 

اخبار ورزشی - کروش اولین مسافر لیست 22 نفره اش را برگزید!/ بیک زاده این عکس را گرفت و به برزیل رفت!

هاشم بیک زاده تک و تنها از وین به برزیل رفت تا زیر نظر پزشکان در کمپ کورنتیانس آماده جدال با حریفان جهانی شود.

به گزارش خبرآنلاین کارلوس کروش سرانجام تصمیم نهایی اش را گرفت و هاشم بیک زاده یکی از مسافاران نهایی او برای بازی های برزیل شد. او پیش از همه هم تیمی هایش پنجشنبه شب به سائوپائولو پرواز کرد تا اولین مسافر ایرانی جام جهانی باشد. درحالی که در بازگشت تیم ملی به تهران 5 ملی پوش شانس حضور در برزیل را از دست می دهند ، هاشم با مصدومیتی که داشت این فرصت را بدست آورده که در برزیل همراه تیم ملی کشورش باشد. او پای پرواز این عکس را از خود در اینستاگرامش گذاشته و از همه بخصوص کاپیتان تیم ملی تشکر کرده است.

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,هاشم بیک زاده

اخبار ورزشی - خبرآنلاین