سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اندر حكایت ... 18+ (طنز)



مطالب طنز, عکس خنده دار, phim 18+, مطالب خنده دار

 

دانایی را پرسیدند:

چیست محبوب ترین عدد در اینترنت ؟

فرمود: 18+

چرا که وقتی خلایق آن را بینند،

بی اختیار عنان از کف دهند

و چشم ها را گشاد گردانند

و آب از دهانشان چکه نماید

و دست هایشان همی لرزد

و در صورتی که لازم باشد از مرزها گذر کنند

و در آخر نیز یا دست از پا درازتر باشند

و یا احساس دست از پا درازتری نمایند

و من همچنان در عجبم از راز این عدد!!!


ویدیو مرتبط :
اندر احوالات مادرشوهر....(طنز !!!)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اندر حكایت دعای عجیب علی دایی!



 

 

 اندر حكایت دعای عجیب علی دایی!

 

 

دایی خوب می داند كه همدردی كردن با تماشاگران بهترین راه برای كم كردن موج انتقادات آنان است، دایی در هر بازی كه شكست خورده است بلافاصله در پایان بازی از هواداران معذرت خواهی كرده است و با یك حركت رسانه ای حساب شده تمام نگاه ها را سمت و سویی دیگر معطوف كرده است.

عصر ایران ورزشی- « دعا می‌کنم که در فینال جام حذفی به استقلال بخوریم تا بتوانیم شکست در داربی را جبران کنیم.»

این دعایی كه آقای گل جهان و شهریار فوتبال ایران پس از بازی با نفت محمود آباد انجام داد، البته این تمام صحبت های علی دایی در پایان آن بازی و در كنفرانس مطبوعاتی نبود، دایی بار دیگر نقبی به داربی 69 زد و حرف های جالب در مورد آن بازی به زبان آورد.

دایی این را می گوید و ادامه می دهد:«البته من صحبت خاصی درباره داربی ندارم و همه حرف‌هایم را زده‌ام. همه دیدند که پرسپولیس در این بازی بهتر بود. مخصوصا در نیمه دوم که اصلا موقعیتی به استقلال ندادیم اما این بازی یک دیدار برگشت هم دارد. من دعا می‌کنم که در فینال جام حذفی به استقلال بخوریم تا بتوانیم این شکست را جبران کنیم. ضمن اینکه داوری این بازی نیز بسیار ضعیف بود اما به هر حال ما باید از این بازی درس بگیریم و اتفاقات آن را فراموش کنیم.»

این طور واكنش دادن علی دایی نشان می دهد كه سرمربی جوان قرمزهای پایتخت هنوز هم به جهت باخت در داربی تحت فشار است و از زیر بار سنگین این بازی خارج نشده است.

با اینكه پرسپولیس در یك بازی آسان در جام حذفی، تیم بی نام و نشان نفت محمود آباد را با 5 گل مغلوب كرد و كمی تماشاگران را آرام كرد، ولی گل دقایق آخر باز هم باعث شد كه نگرانی های دایی و تیمش همچنان باقی بماند.

دایی خوب می داند كه همدردی كردن با تماشاگران بهترین راه برای كم كردن موج انتقادات آنان است، دایی در هر بازی كه شكست خورده است بلافاصله در پایان بازی از هواداران معذرت خواهی كرده است و با یك حركت رسانه ای حساب شده تمام نگاه ها را سمت و سویی دیگر معطوف كرده است، به عنوان نمونه اخراج شیث رضایی از پرسپولیس باعث شد كه ضعف فنی تیم دایی و همچنین باخت تلخ تیمش در سایه قرار بگیرد.

اما تجربه ثابت كرده است كه تماشاگران روی سكو تیمشان برایشان در در اولویت قرار دارد و در صورتی كه در هفته های آتی دایی نتواند انتظارات را بر آورده كند، شاید به زودی صبر قرمزهای با تعصب هم سر بیاید و شعار های عجیب و غریبی را علیه دایی شاهد باشیم، اتفاقی حتی با وجود شكست در داربی هم تا به حال رخ نداده است.../عصر ایران ورزشی