سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اسلحه، محبوب‌ترین کادوی کریسمس!


براساس جدیدترین گزارشات منتشر شده آمریکایی ها علاقه مندند که اسلحه را به عنوان کادو کریسمس به آن ها هدیه دهند.

بروزرسانی: براساس جدیدترین گزارشات منتشر شده آمریکایی ها علاقه مندند که اسلحه را به عنوان کادو کریسمس به آن ها هدیه دهند.

 آمریکایی ها دوست دارند کادو کریسمسشان اسلحه باشد !

نکته جالب توجه در مورد این خبر آن است که بیشتری میزان هدیه هایی که امسال مردم برای کریسمس خریده اند اسلحه بوده است به گزارش National Retail Federation امسال میزان فروش اسلحه در نوامبر و دسامبر حدود 4 درصد رشد داشته است .اکثر خریداران اسلحه های خریده شده را کادو پیچی کرده و ان را در زیر درخت کریسمس قرار داده اند.

در این گزارش نیز آمده است مقدار حدودا 175 هزار اسلحه به تنهایی در روز جمعه سیاه به فروش رفته است که این خود مقداری قابل توجه میباشد .کمدین معروف Joe Mande که در اکانت توییترش حدود 1 میلیون دنبال کننده دارد گفته است اکثر تویت هایی که از کاربران درباره ی هدیه کریسمسشان دریافت کرده است پیرامون گرفتن اسلحه به عنوان هدیه بوده است او میگوید هدیه های گرفته شده در همه رنج سنی بیشتر اسلحه بوده او حتی میگوید کودکی با اولین اسلحه اش به عنوان کادو کریسمس عکس گرفته و برایش ارسال کرده است.


ویدیو مرتبط :
کادوی کریسمس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیباترین و عجیب‌ترین کادوی کریسمس دنیا + تصاویر



یک زوج فرزندخوانده جدید خود را به‌عنوان کادوی سال نوی دخترانشان زیر درخت کریسمس گذاشتند.

یک زوج آمریکایی تصمیم گرفتند برای معرفی فرزندخوانده جدید به خانواده‌ی 5 نفره شان از روشی غیرمعمول استفاده کنند؛ بنابراین قبل از آن‌که به بچه‌ها بگویند برای برداشتن کادوهایشان به اتاق بیایند، نایتان کوچولو را زیر درخت کریسمس گذاشتند و از صحنه‌ی اولین دیدار بچه‌ها فیلم‌برداری کردند. سه دختربچه هم از جریان فرزندخواندگی آن‌قدر هیجان‌زده شده بودند که یکی از آن‌ها به فرزندخواندگی پذیرفتن کودکی را به‌عنوان آرزوی کریسمس خود روی کاغذ یادداشت کرده بود و یکی دیگر از شدت خوشحالی گریه می‌کرد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین کادوی کریسمس دنیا

 

اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین کادوی کریسمس دنیا

 

اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین کادوی کریسمس دنیا

 

اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین کادوی کریسمس دنیا

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران