سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

استعفا برای رفتن به ماه عسل +عکس


طولانی ترین ماه عسل رمانتیک جهان توسط این زوج عاشق در حالی که بسیاری از زوج های تازه ازدواج کرده آرزوی یک ماه عسل رمانتیک و آرام را دارند ولی یک زوج جوان آمریکایی یک ماه عسل معمولی را چندان برای خود رمانتیک نیافتند

روزگارنو: طولانی ترین ماه عسل رمانتیک جهان توسط این زوج عاشق در حالی که بسیاری از زوج های تازه ازدواج کرده آرزوی یک ماه عسل رمانتیک و آرام را دارند ولی یک زوج جوان آمریکایی یک ماه عسل معمولی را چندان برای خود رمانتیک نیافتند.

 به همین دلیل مایک و آن هاوارد تصمیم گرفتند از کار خود استعفا داده و از پس انداز خود برای شروع یک سفر ماجراجویی استفاده کنند که آن سفر تبدیل به طولانی ترین ماه عسل دنیا شد.

 این ماه عسل توانست سفر به 6 قاره، 33 کشور و 302 مکان در 675 روز از بزرگترین تعطیلات زندگی آنها را به خود اختصاص دهد. همچنین این زوج در طول ماه عسل خود بیش از 220 هزار عکس گرفتند.

مایک در این مورد گفت:”ما با چند تن از دوستان درباره سفر به دور دنیا صحبت کردیم، همچنین با شخصی صحبت کردیم که خودش به تازگی این سفر را انجام داده بود. بنابراین با خود فکر کردیم که با پس انداز خود خانه یا ماشین بخریم و یا کاری را انجام دهیم که مردم تا زمانی که بازنشسته می شوند به فکر انجام آن می افتند.

با خود گفتیم چرا این کار را در دهه 20 سالگی و اوایل 30 سالگی مان تجربه نکنیم تا در زندگی مان خاطرات شگفت انگیزی داشته باشیم.

آنها در این سفر به شیوه بسیار مدرن عمل کرده و تمام وقایع سفر را به صورت آنلاین در وبلاگی که راه اندازی کرده بودند نوشته و عکس های خود را برای 15000 هوادارشان به اشتراک می گذاشتند.

استعفا برای رفتن به ماه عسل +عکس

استعفا برای رفتن به ماه عسل +عکس

استعفا برای رفتن به ماه عسل +عکس

استعفا برای رفتن به ماه عسل +عکس

استعفا برای رفتن به ماه عسل +عکس

استعفا برای رفتن به ماه عسل +عکس


ویدیو مرتبط :
هلالی در ماه عسل شبکه 3.سال91.سلام به امام رضا در برنامه ماه عسل با نوای حاج عبدالرضاهلالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متهم فراری ماه عسل خونین اتاق ۱۰۱ را شناسایی کنید/عکس



متهم به قتل,قتل,قاتل,قتل عمد

 

پلیس آگاهی خراسان رضوی ازشهروندان خواست تا متهم به قتل فراری را شناسایی کنند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعی از نامبرده مراتب را اطلاع دهند.

 

سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی اظهار داشت: متهم به قتل شهریار مکعبی جهان بیگی نام دارد که در تاریخ 14خرداد امسال همسرش سهیلا را در یک مهمانپذیر با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است و پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده است.

 

وی افزود: به دنبال فرار متهم، قاضی اسماعیل شاکر بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستور انتشار تصویر بدون پوشش نامبرده را در روزنامه صادر کرد بنابراین از هموطنانی که اطلاعی از محل اختفای متهم دارند، تقاضا می شود موضوع را از طریق شماره تلفن های 2183700 و 2183756 و یا با شماره تلفن 110 اطلاع دهند.

 

در تاریخ 14خرداد امسال ماموران کلانتری امام رضا(ع) موضوع کشف جسدی را در اتاق 101 یکی از مهمانپذیرهای غیرمجاز خیابان امام رضا(ع) مشهد به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. پس از اعلام این موضوع بلافاصله مقام قضایی به همراه کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی و گروه بررسی صحنه جرم به محل وقوع جنایت مراجعه کردند. مقام قضایی و کارآگاهان در اتاق 101 مهمانپذیر جسد زن جوانی را مشاهده کردند که با واردشدن ضربات متعدد چاقو در نواحی مختلف بدنش به قتل رسیده و حتی گردن وی نیز بریده شده بود، جسد مقتول در زیر پتویی قرار داشت و چاقوی خون آلود نیز در محل جنایت رها شده بود.

 

در تحقیقات انجام گرفته از متصدی مهمانپذیر مذکور مشخص شد که این زوج جوان به منظور گذراندن ماه عسل خود از شهرستان تایباد به مشهد آمده اند و در تاریخ 91.3.11 اتاقی را در مهمانپذیر یاد شده اجاره کردند و قرار بود در تاریخ 3.13 اتاق را تخلیه کنند اما وقتی صبح روز 3.14 کلید اتاق را به متصدی مهمانپذیر تحویل ندادند، وی به ماجرا مشکوک شد و در اتاق را باز کرد که با جسد زن جوان روبه رو شد. این گزارش حاکی است طبق بررسی های انجام شده متهم به قتل 7ضربه چاقو بر بدن همسر خود وارد کرده و سپس از محل جنایت گریخته بود.... / روزنامه خراسان