سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

استراحت هیجان انگیز در کنار کوسه ها!


Airbnb به تازگی با آژانس طراحی فرانسه Ubi Bene برای ساخت محفظه کاملا شیشه ای که در عمق 10 متری آب قرار می گیرد همکاری کرده است.

صبح بخیر: Airbnb به تازگی با آژانس طراحی فرانسه  Ubi Bene برای ساخت محفظه کاملا شیشه ای که در عمق 10 متری آب قرار می گیرد همکاری کرده است. دیوار شیشه ای این اتاقک، منظره ای پانوراما و چشمگیر از 35 کوسه زنده که در آب شنا می کنند ارائه می دهد. در حقیقت این اتاق برای بیماران قلبی اصلا مناسب نیست.

این اقامتگاه عجیب و غریب در آکواریوم فرانسه پاریس قرار دارد و اولین مهمانان از طریق رقابت می توانند در آن بمانند. سه برنده خوش شانس و همراهانشان می توانند شبی را در این اتاقک سپری کنند و در مورد کوسه ها یاد بگیرند. البته ماندن در این اتاق قوانینی هم دارد، مثل اینکه در تاریکی هیچ سلفی نباید گرفته شود چون کوسه ها به نور حساس هستند. همچنین پیشنهاد می شود که به دندان ها و آرواره های کوسه ها توجه نکنند، کوسه ها مهربانتر از آن چیزی هستند که به نظر می آیند.

استراحت هیجان انگیز در آکواریوم کوسه

استراحت هیجان انگیز در آکواریوم کوسه

استراحت هیجان انگیز در آکواریوم کوسه

استراحت هیجان انگیز در آکواریوم کوسه

استراحت هیجان انگیز در آکواریوم کوسه


ویدیو مرتبط :
تصاویری هیجان انگیز از کوسه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لحظه هیجان انگیز غذا دادن به کوسه سفید!


 
 


غذا دادن به کوسه سفید!


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.