سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

از فرش تا عرش برای بیوک قراضه! +عکس


مکانیک جوان آمریکایی با صرف ۳۰۰ هزار دلار از پول شخصی خودش، ماشین بیوک قراضه مدل ۱۹۶۴ رو که ۳ سال پیش به قیمت ۴۰۰ دلار از گاراژ ماشین‌های فرسوده خریده بود، به یک سواری اسپورت پرسرعت سوپرلوکس تبدیل کرده که الان بیش از یک میلیون دلار ارزش دارد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: مکانیک جوان آمریکایی با صرف ۳۰۰ هزار دلار از پول شخصی خودش، ماشین بیوک قراضه مدل ۱۹۶۴ رو که ۳ سال پیش به قیمت ۴۰۰ دلار از گاراژ ماشین‌های فرسوده خریده بود، به یک سواری اسپورت پرسرعت سوپرلوکس تبدیل کرده که الان بیش از یک میلیون دلار ارزش دارد. این مکانیک بابت نوآوری و تلاش برای تبدیل یک ماشین فرسوده و بدون استفاده به یک سواری سوپرلوکس، جایزه صنف اتومبیلداران آمریکا رو هم دریافت کرد!

از فرش تا عرش برای بیوک قراضه!

از فرش تا عرش برای بیوک قراضه!

از فرش تا عرش برای بیوک قراضه!

از فرش تا عرش برای بیوک قراضه!

از فرش تا عرش برای بیوک قراضه!

از فرش تا عرش برای بیوک قراضه!

از فرش تا عرش برای بیوک قراضه!


ویدیو مرتبط :
عرش و فرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جرارد پیکه، از عرش بر فرش +عکس


جرارد پیکه می توانست شب گذشته قهرمان آبی اناری ها در نوکمپ لقب بگیرد اما کریم بنزما و رونالدو شب تاریخی مدافع بارسلونا را ویران کردند.

ورزش سه: پیش از ال کلاسیکو از هر هوادار رئال مادرید که سوال می کردی به شما می گفت که دوست ندارد زننده گل احتمالی بارسلونا جرارد پیکه باشد. پیکه با کنایه های بی پایانش در یک سال گذشته به رئال، به چهره ای منفور میان هواداران این تیم تبدیل شده و دست بر قضا هم او بود که دقیقه 56 روی کرنر ارسالی راکیتیچ موفق شد قفل دروازه رئال را باز کند.

جرارد پیکه، از عرش بر فرش +عکس

پیکه سکوهای نوکمپ را با گلش منفجر کرد تا در آستانه تبدیل شدن به قهرمان ال کلاسیکو قرار بگیرد اما تنها چند دقیقه بعد کریم بنزما با استفاده از اشتباه محاسباتی پیکه در پرش کردن موفق شد با یک قیچی زیبا گل تساوی را وارد دروازه بارسا کند.

دقیقه 85 نیز رونالدو با وجود 10 نفره بودن رئال گل دوم را به ثمر رساند تا رئال از بازی باخته یک برد شیرین ساخته و شب پیکه را به بدترین شکل ممکن خراب کند. بارسا خوش شانس بود که شکستش سنگین تر نشد چرا که اگر کمک داور، گل سالم گرت بیل را مردود اعلام نمی کرد، حالا نتیجه 3-1 به سود رئال برای ال کلاسیکو به ثبت می رسید.