سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ازدواج سه مرد همجنس‌گرا با یکدیگر! +عکس


در روز ولنتاین که به تازگی به پایان رسید، سه مرد همجنس گرا در تایلند ازدواج کردند. این سه نفر، با سه مرد دیگر ازدواج نکردند، بلکه با یگدیگر یک خانواده تشکیل دادند.

رادیو چین: در روز ولنتاین که به تازگی به پایان رسید، سه مرد همجنس گرا در تایلند ازدواج کردند. این سه نفر، با سه مرد دیگر ازدواج نکردند، بلکه با یگدیگر یک خانواده تشکیل دادند.

با وجود آن که در تایلند ازدواج همجنس گرایان منع شده است، ولی آنان براساس قواعد دین بودا، مراسم عروسی خود را برگزار کردند.

این سه نفر، جک، بل و آرت، 29، 21 و 26 ساله اند. آنان در مراسم عروسی، حلقه خود را عوض کرده و گفتند که این شادترین روز در عمرشان است.

عکس های عروسی آن ها در شبکه های اینترنتی، مورد بحث داغ کاربران قرار گرفته است.

ازدواج سه مرد در تایلند

ازدواج سه مرد در تایلند

ازدواج سه مرد در تایلند

ازدواج سه مرد در تایلند


ویدیو مرتبط :
خاطره جالب از دو همجنس گرا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج بهترین اسپکر زن و مرد والیبال ایران با یکدیگر +عکس



ازدواج بهترین اسپکر زن و مرد والیبال ایران با یکدیگر +عکس

«پوریا فیاضی» اسپکر مطرح والیبال ایران که در بازی های جهانی خوش درخشیده بود در ابتدای سال جدید با «مهتا محمدی» بهترین اسپکر والیبال بانوان در سال قبل پیمان زناشویی بست تا این چندمین بار باشد که در والیبال ایران چنین وصلت هایی صورت می گیرد.

در مراسم ازدواج این دو ملی پوش که در منطقه چیتگر برگزار شد چهره های فراوانی از ورزش کشور حضور داشتند./برداشت نیوز


 بهترین اسپکر زن ایران,پوریا فیاضی,مهتا محمدی,عکس مهتا محمدی,عروسی پوریا فیاضی,پوریا فیاضی و همسرش