سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ازدواج زن هندی با یك مار کبری


یك زن 30 ساله هندی بعد از اینكه عاشق یك مار كبری شد، با آن ازدواج كرد.

به نقل از راشاتودی، این عروس هندی به نام "عاقله" گفته است: ‌به رغم این كه مارها صحبت نمی‌كنند یا نمی‌فهمند، اما ما به طور منحصر به فردی باهم تفاهم داریم!

وی افزود: هر وقت كه برایش شیر می‌گذارم، فورا برای نوشیدنش از تپه‌ای كه در آنجا زندگی می‌كند، خارج می‌شود. این مار هرگز من را نیش نزده است.

در مراسم ازدواج این زوج 2000 نفر شركت داشتند، چراكه هندی‌ها معتقدند شركت در چنین مراسم ازدواجی می‌تواند برای روستای آنها خوش‌شانسی بیاورد.


ویدیو مرتبط :
مار کبری همبازی دختربچه هندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج دختر هندی با مار کبری! /عکس


یک دختر هندی به نام "بیمبالا داس" به خاطر علاقه زیاد به مار کبرا تصمیم به ازدواج با این مار گرفت و در مراسم عقد این زوج حدود 2000 نفر مشارکت

 



صبح بخیر : یک دختر هندی به نام "بیمبالا داس" به خاطر علاقه زیاد به مار کبرا تصمیم به ازدواج با این مار گرفت و در مراسم عقد این زوج حدود 2000 نفر مشارکت داشتند.

این مراسم در ولایت اوریسا، واقع در شرق هند برگزار شد.



به گزارش صبح بخیر؛ عروس بیمبالا داس که 30 سال سن دارد می گوید: من عاشق این مار هستم و هر وقت برای آن شیر می ریزم، فورا برمی خیزد و آن را می نوشد و هیچ آزاری به من نمی رساند.

گفتنی است که پیشتر یک زن آمریکایی با یک خر، یک زن دیگر نیز با یک سگ و یک خانه ازدواج کرده اند!