سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ازدواج دو كودك سرطانی


یكی از غم انگیز‌ترین ازدواج‌های جهان در لبنان برگزار شد. در این مراسم ازدواج، دختر ۸ ساله به نام خلود كه سال‌هاست مبتلا به سرطان است با دوست بیمارش، كریم ۱۲ ساله ازدواج كرد.

یكی از غم انگیز‌ترین ازدواج‌های جهان در لبنان برگزار شد. در این مراسم ازدواج، دختر ۸ ساله به نام خلود كه سال‌هاست مبتلا به سرطان است با دوست بیمارش، كریم ۱۲ ساله ازدواج كرد. این مراسم در حقیقت بزرگ‌ترین آرزوی خلود بود او همیشه به دوستان و خانواده‌اش می‌گفت دوست دارد قبل از مرگش لباس سفید عروسی به تن كند. این مراسم در یكی از سالن‌های بزرگ و مجلل بیروت برگزار شد و خانواده این عروس و داماد با اشك و آرزوی شفا برای این دو كودك جشن با شكوهی برپا كردند. لباس عروس توسط طراح مدل لباس معروف «زهیر مراد» دوخته شده و یكی از طراحان چهره مشهور، كار آرایش این دو كودك را انجام داده بود. خلود و كریم برای نخستین بار یكدیگر را در بیمارستان كودكان سرطانی دیدند و از همان ابتدا با هم دوستان صمیمی شدند.


باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir




ویدیو مرتبط :
ا shia شیعه ازدواج اسلامی ازدواج ایرانی ازدواج مجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج رومانتیک یک دختر سرطانی +تصاویر




 اخبار اجتماعی - ازدواج رومانتیک یک دختر سرطانی +تصاویر

  ازدواج رمانتیک دختر مبتلا به بیماری سرطان شانون جونز نام مربی مهدکودک است که در کنتیکت امریکا زندگی میکند و به دلیل ابتلا به سرطان موهای خودش را برای عروسی از دست داده بود.این دختر 28 ساله و همسرش با وجود تجویز پزشک برای عقب انداختن مراسم ازدواج کار خودشان را کرده و مراسم ازدواجشان را میگیرند.

شانون همان لباسی را به تنش میکند که مادرش برای عروسی به تن کرده بود و از کلاه گیس هم استفاده نمیکند. او در مصاحبه ای با سایت "استایل می پرتی" گفته است که هیچ کس جشن عروسی خود را در حالیکه مویی در بر سر ندارد تجسم نمیکند. عروسی آنها بسیار مجلل در واشنگتن دی سی برگزار شد و عکس های آن هم در هنگام و قبل از عروسی گرفته شده است.

 

اخبار,اخباراجتماعی,ازدواج رومانتیک یک دختر سرطانی

 

 همسر او جف اوهارا نام دارد و افسر نیروی دریایی امریکا است و در این مراسم با لباس فرم خود حاضر شد تا جشن عروسی آن ها یکی از به یاد ماندنی ترین جشن های عروسی برگزار شده در این شهر باشد. او هم اکنون در حال بهبودی است و تا چند هفته دیگر بعد از مدت ها انتظار به ماه عسل خواهند رفت.

 

اخبار,اخباراجتماعی,ازدواج رومانتیک یک دختر سرطانی

 

اخبار,اخباراجتماعی,ازدواج رومانتیک یک دختر سرطانی

 اخبار اجتماعی - پارس ناز