سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ازدواج دو روبات در ژاپن! +عکس


برای اولین بار در جهان مراسم عروسی دو روبات در ژاپن برگزار شد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: برای اولین بار در جهان مراسم عروسی دو روبات در ژاپن برگزار شد. عروس و داماد روباتی در پایان کیک عروسی خود رو هم بریدند.

عروسی دو روبات در ژاپن

عروسی دو روبات در ژاپن



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
اولین مراسم ازدواج میان روبات ها در ژاپن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژاپنی‌ها اولین مراسم ازدواج میان روبات‌ها را برگزار کردند + (عکس)



شرکت کنندگان در مراسم ازدواج این دو روبات، نفری ۸۱ دلار پرداخت کرده بودند.

اولین روبات‌های عاشق پیشه با برگزاری مراسم ازدواج در ژاپن عشق خود را همگان اثبات کردند.

 

اخبار,اخبار علمی ,مراسم ادواج روبات ها

 
در مراسم ازدواج این دو کبوتر عاشق بیشتر از ۱۰۰ نفر گرد هم آمده بودند تا اولین ازدواج میان روبات‌ها را به رسمیت بشناسند. روبات داماد در این مراسم فرویس (Frois) نام دارد و روبات عروس را با نام یوکیرین (Yukirin) خطاب می‌کردند.

جالب اینجاست که شرکت کنندگان در مراسم ازدواج این دو روبات، نفری ۸۱ دلار پرداخت کرده بودند. کارت دعوت این مراسم نیز که این دو روبات عاشق را درون قلب به تصویر کشیده بود برای شرکت کنندگان، قبل از مراسم ارسال شده بود.

روبات داماد در مراسم ازدواج به رنگ قرمز طراحی شده بود و روبات عروس نقره‌ای رنگ بود. جالب اینجاست که روبات محبوب SoftBank در این مراسم به ازدواج این دو روبات رسمیت بخشید.

ژاپنی‌ها برای برگزاری مراسم ازدواج اولین روبات‌های دنیا چیزی کم نگذاشتند و کیک عروسی به همراه گروه خواننندگان و رقصندگان، عیش این عروس و داماد را تکمیل کرد. این مراسم توسط شرکت Maywa Denki که طراحی روبات داماد را انجام داه بود برگزار شد.

اخبار علمی - فارنت