سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ازدواج دختر هندی با یک سگ! +عکس


دختر ۱۸ ساله در یک اقدام حیرت اور جلو میهمانان با سگی که پدرش برایش یافته بود پیوند زناشویی بست تا نفرینش به حیوان منتقل گردد.این اتفاق در ایالت جخند هند بوقوع پیوست.دختر می گوید من اصلا از این ازدواج خوشنود نیستم.

میهن پست: دختر ۱۸ ساله در یک اقدام حیرت اور جلو میهمانان با سگی که پدرش برایش یافته بود پیوند زناشویی بست تا نفرینش به حیوان منتقل گردد.این اتفاق در ایالت جخند هند بوقوع پیوست.دختر می گوید من اصلا از این ازدواج خوشنود نیستم.

ازدواج عجیب دختر ۱۸ ساله هندی با یک سگ + عکس

پدر و مادر وی به همراه بزرگان قبیله، او را مجبور کردند با یک سگ ازدواج کند.زیرا میگفتند ازدواج زیباترین دختر قبیله اشان با حیوان میتواند باعث خوشبختی قبیله شود.

ازدواج عجیب دختر ۱۸ ساله هندی با یک سگ + عکس

ازدواج جنجالی دختر هندی ۱۸ ساله با سگ ولگرد ، دختر ۱۸ ساله برای بدست اوردن شانس و پیدا نمودن شاهزاده مورد نظر خود با سگ ولگرد ازدواج نمود.خانواده هندی معتقدند دخترشان مورد نفرین واقع شده و بهترین راه درمان او ازدواج با سگ است.

ازدواج عجیب دختر ۱۸ ساله هندی با یک سگ + عکس

اهالی روستا بر این باورند دختران بهتر است در ابتدا با سگی ازدواج نمایند تا پاک از هر گونه خباثت شده و سپس با مردی ازدواج نمایند و بدین روش زندگی زناشویی خود را با دوام نمایند.

ازدواج عجیب دختر ۱۸ ساله هندی با یک سگ + عکس

مادر مانگلی می گوید هزینه زیادی بابت برپایی مراسم پرداخته ایم. به نظر مردم این بهترین روش برای رهایی از بد شانسی است.

ازدواج عجیب دختر ۱۸ ساله هندی با یک سگ + عکس

برگزاری مراسم عروسی با سگ مانند بقیه جشن های عروسی برگزار می گردد. داماد در کنار عروس خانم دراز کشیده تا بدشانسی را از وی دور کرده و طالع خوب را برایش رقم زند. مانگلی موندا می گوید من باور دارم روزی مردی پیدا خواهد شد و از من خواستگاری خواهد نمود. همه دختران ارزو دارند روزی با یک شاهزاده ازدواج نمایند.


ویدیو مرتبط :
ازدواج دختر هندی با سگ !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج مرد هندی با دختر نوجوانش !+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ازدواج مرد هندی با دختر نوجوانش !+عکس

پلیس کلکته هند اعلام کرد که یک روستایی در شرق هند با دختر نوجوان خود ازدواج کرده است.

وی گفته که در راستای اجرای الهامات این کار را انجام داده است.

افازالدین علی 36 ساله بعد از این‌که روستاییان منطقه بنگال غربی از او شکایت کردند در دادگاه حاضر شد. وی به ازدواج با دختر خود اعتراف کرده است، ‌دختر این مرد اکنون باردار است.

پلیس اعلام کرده که سعی دارد تا اتهامات جدیدی را علیه وی به اثبات برساند.

یکی از مقامات ارشد پلیس گفت: ‌این یک پرونده بسیار عجیب است چرا که هیچ یک از اعضای خانواده وی به این موضوع اعتراضی نکرده‌اند و ما در تلاشیم تا با آزمایشات دقیق‌تر سن دقیق دختر را به دست آورده و پرونده محکمی را علیه وی مطرح کنیم.

متهم در دادگاه گفت‌: ‌من جرمی مرتکب نشده‌ام‌!

هفته گذشته نیز یک مرد هندی با یک سگ ازدواج کرده بود که علت آن را بخشیده شدن گناهش به خاطر کشتن 2 سگ دیگر با ضربات سنگ اعلام کرده بود./پرشین وی