سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ارزشمندترین برندهای جهان +عکس


کمپای اپل با پیشی گرفتن از گوگل، عنوان با ارزش ترین برند جهان را از آن خود کرده است. در این گزارش با برخی از برندهای ارزشمند جهان آشنا می شویم.

خبرگزاری مهر: کمپای اپل با پیشی گرفتن از گوگل، عنوان با ارزش ترین برند جهان را از آن خود کرده است. در این گزارش با برخی از برندهای ارزشمند جهان آشنا می شویم.

ارزشمندترین برندهای جهان

ارزشمندترین برندهای جهان

ارزشمندترین برندهای جهان

ارزشمندترین برندهای جهان

ارزشمندترین برندهای جهان

ارزشمندترین برندهای جهان

ارزشمندترین برندهای جهان

ارزشمندترین برندهای جهان

ارزشمندترین برندهای جهان

ارزشمندترین برندهای جهان

ارزشمندترین برندهای جهان

ارزشمندترین برندهای جهان

ارزشمندترین برندهای جهان


ویدیو مرتبط :
ارزشمندترین برندهای جهان در آغاز سال 2018

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین برندهای جهان خودرو +عکس



نشان مرسدس بنز در حالی در مکان سوم قرار دارد که از قدیمی ترین نشان های صنعت اتومبیل سازی به شمار می رود؛ نشانی که سال ها ارزش خود را نه تنها حفظ کرده بلکه بر آن افزوده است. ستاره سه گوش مرسدس بنز را همه می شناسند. این ستاره نشان دهنده حكومت و سیطره این شرکت بر زمین، دریا و آسمان است. این لوگو در سال ۱۹۰۹ ابتدا در دایملر دیده شد و سپس در سال ۱۹۲۶ با تاج افتخار بنز ترکیب شد تا نشان دهنده اتحاد دو شرکت باشد.

یکی از دارایی های شرکت ها، ارزش برند آن هاست. بسیاری از مشتریان نیز یک کالای صنعتی را به دلیل اعتبار برند و نشان تجاری آن می خرند بارها هم پیش می آید یک محصول تنها به دلیل شهرت برندش حتی اگر از رقیب از نظر فنی پایین تر باشد بهتر فروش می رود. ارزش برند در جهان خودرو هم وضعیت مشابهی با بیشتر محصولات صنعتی دارد.
به گزارش اقتصادایران آنلاین در تازه ترین بررسی سالانه ارزش مارک های جهان، ب ام و با پیشی گرفتن از تویوتا به عنوان باارزش ترین مارک خودرو جهان معرفی شد. در این بررسی که توسط موسسه میلوارد براون انجام و در آن ۱۰۰ مارک برتر جهان مشخص می شود، رتبه مرسدس بنز، فولکس واگن و آئودی هم نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

برندهای خودرو, برترین برندهای خودرو جهان
پیتر والش، یکی از مدیران موسسه میلوارد براون می گوید: ب ام و توانسته تفاوت هایش با دیگر رقبا را به خوبی به مشتری منتقل و با «محصولی بسیار خوب» بر این پیام تاکید کند. والش گفت: ب ام و به عنوان یکی از مارک های بزرگ جهان، توانسته در بازاری به شدت رقابتی، در بلندمدت آن چه به طور معنا دار درباره این مارک متفاوت است را حفظ کند.

برندهای خودرو, برترین برندهای خودرو جهان
آرم گرد بی ام و نشان دهنده یک ملخ هواپیمای در حال گردش است که بخش آبی آن آسمان را در ذهن متبادر می کند. شرکت Bayerische Motoren Werke قبل از جنگ جهانی دوم تولیدکننده موتور هواپیما بوده است و نشان بی ام و هم به همین دلیل شبیه یک پروانه هواپیماست. رقابت ب ام و با تویوتا برای کسب این مقام بسیار نزدیک است.

برندهای خودرو, برترین برندهای خودرو جهان
تویوتا از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ باارزش ترین مارک خودرو جهان بود اما ب ام و توانست این مقام را در سال ۲۰۱۰ از آن خود کند. ولی تویوتا سال گذشته دوباره رتبه اول را پس گرفت. در نظر اول لوگوی شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن که طی سال جاری به بزرگ ترین خودروساز جهان تبدیل شده است، شبیه یک گاوچران است که کلاه بزرگی بر سر گذاشته است، اما در واقع این لوگو سه شکل بیضی است که قلب مشتری، قلب محصول و پیشرفت های تکنولوژیکی و فرصت های بی حد و مرز تویوتا را ترسیم می کند.
گذشته از تویوتا چند نشان تجاری دیگر هم در میان معروف ترین برندهای اتومبیل همچنان حضور دارند. با این كه بلاهای طبیعی در آسیا بر ارزش هوندا، نیسان و لسکوس هم تاثیر منفی گذاشته است، اما هر سه مارک در بین ۱۰مارک بار ارزش جهان باقی ماندند.

برندهای خودرو, برترین برندهای خودرو جهان
مرسدس بنز، فولکس واگن و آئودی هم توانستند با کسب موفقیت در بازارهای آسیا و به خصوص چین موقعیت مارک خود را در جدول بهتر کنند.
نشان مرسدس بنز در حالی در مکان سوم قرار دارد که از قدیمی ترین نشان های صنعت اتومبیل سازی به شمار می رود؛ نشانی که سال ها ارزش خود را نه تنها حفظ کرده بلکه بر آن افزوده است. ستاره سه گوش مرسدس بنز را همه می شناسند. این ستاره نشان دهنده حكومت و سیطره این شرکت بر زمین، دریا و آسمان است. این لوگو در سال ۱۹۰۹ ابتدا در دایملر دیده شد و سپس در سال ۱۹۲۶ با تاج افتخار بنز ترکیب شد تا نشان دهنده اتحاد دو شرکت باشد. فرم جدید لوگوی مرسدس بنز که شامل دایره ای دور ستاره است برای اولین بار در سال ۱۹۳۷ طراحی و برگزیده شد. گذشته از حضور نشان های آلمانی، امریکایی و ژاپنی حضور یک کره ای در ۱۰ نشان برتر کمی باعث تعجب است.

برندهای خودرو, برترین برندهای خودرو جهان
هیوندایی با کسب مقام نهم، اولین خودروساز کره ای شد که به جمع ۱۰مارک با ارزش خودرو جهان پیوسته است. استراتژی هیوندایی در ارائه کیفیت همراه با قیمت کمتر از خودروساز های لوکس رمز موفقیت این کارخانه کره ای بوده است.
در سال ۲۰۱۲ اپل با ارزش ۱۸۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار برای دومین سال پیاپی به عنوان باارزش ترین مارک جهان معرفی شده است. بعد از آن IBM با ارزش ۱۱۶ میلیارد دلار دوم و گوگل با ۱۰۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار سومین مارک های باارزش جهان است.
موسسه میلوارد براون ارزش هر مارک را با نظرسنجی از بیش از یک میلیون مصرف کننده از سراسر جهان و تحلیل اطلاعات مالی و موقعیت تجاری هر شرکت تعیین می کند..... / اقتصادایران آنلاین

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران