سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اردکی که فکر می‌کند فلامینگو است! +عکس


این اردک که در کنار فلامینگو ها زندگی میکند ، خود را یک فلامینگو میداند و در طول روز کار های آنها را تکرار میکند.

تاپ ناپ: این اردک که در کنار فلامینگو ها زندگی میکند ، خود را یک فلامینگو میداند و در طول روز کار های آنها را تکرار میکند. بعنوان مثال او همانند فلامینگو  ها و بر خلاف سایر اردک ها بصورت ایستاده و روی یک پایش میخوابد.

اردکی شبیه به فلامینگو +عکس

اردکی شبیه به فلامینگو +عکس

اردکی شبیه به فلامینگو +عکس


ویدیو مرتبط :
فیلم و عکس زیبای فلامینگو ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اردکی با وفا تر از یک سگ! + عکس


"وان ادونیل" 41 ساله، اردکی به نام "پوریس" دارد که او را همانند سگ همه جا با خود می برد.

صبح بخیر: "وان ادونیل" 41 ساله، اردکی به نام "پوریس" دارد که او را همانند سگ همه جا با خود می برد.

نکته جالب تر این است که ادونیل برای اردک خود ویلایی در منطقه ساحلی "کستا براوا" بارسلونا گرفته است و او را حتی برای رفتن به خیابان، استخر، رستوران و مراکز خرید همراه خود می برد.



به گزارش صبح بخیر؛ ادونیل به هنگام بارش باران این اردک را روی سر خود می گذارد و برایش حوله اختصاصی و مسواک نیز تهیه کرده است.

ادونیل در مصاحبه با روزنامه انگلیسی "تلگراف" گفت: « به نظر من این پرنده اهلی یک پرنده باهوش و استثنایی است. مردم همیشه از من سوال می کنند: چرا این اردک را همه جا با خود می بری!؟ من نیز در جواب آنها می گویم: شما چرا همیشه سگتان را  با خود این طرف و آن طرف می برید!؟».