سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ارائه خدمات نوین در نانوایی سنگکی! +عکس


در این نانوایی دستگاه نوبت دهی و امکانات کتابخوانی فراهم شده است.

مجله مهر: با ابتکار نانوای تهرانی این نانوایی سنگکی به دستگاه نوبت دهی و کتابخانه مجهز است.

«محمدنو» در وبلاگ شخصی خود در این رابطه نوشت:

«نانوایی سنگكی‌ محله ما (شهرك شهید محلاتی) برای حفظ نوبت افراد و عدم ضرورت به صف ایستادن و حفظ حقوق مشتریان از دستگاه شماره انداز استفاده می‌كند.»

ارائه خدمات نوین در نانوایی سنگکی

«همچنین كتابخانه‌ای حاوی كتب كوچك (مربوط به دفاع مقدس) را نصب نموده ایم تا حاضران برای استفاده بهتر از زمان انتظار، به خواندن كتاب مشغول شوند.»

ارائه خدمات نوین در نانوایی سنگکی

«ضمن آنكه صندلی‌هایی نیز موجود است تا حاضران با حفظ نوبت خود، در شرایط مناسب به خواندن كتاب بپردازند.»

ارائه خدمات نوین در نانوایی سنگکی


ویدیو مرتبط :
خدمات نوین در نانوایی سنگکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همه آنچه در دادگاه امروز کهریزک گذشت/ ارائه عکس‌های حیدری‌فر در روز قیامت



دادگاه امروز کهریزک,پرونده کهریزک

همه آنچه در دادگاه امروز کهریزک گذشت/ از حضور یکی از مسئولان سابق نیروی انتظامی تهران به عنوان شاهد تا ارائه عکس‌های حیدری‌فر در روز قیامت

عبدالحسین روح الامینی بعد از پایان هشتمین جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران قرار گرفت و با انتقاد شدید از برخی رسانه‌ها اظهار داشت: از برخی خبرنگاران می‌خواهم حداقل شرافت خبرنگاری را رعایت کنند .

عبدالحسین روح الامینی بعد از پایان هشتمین جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران قرار گرفت و با انتقاد شدید از برخی رسانه‌ها اظهار داشت: از برخی خبرنگاران می‌خواهم حداقل شرافت خبرنگاری را رعایت کنند .

به گزارش نامه، هشتمین دادگاه متهمان کهریزک امروز به صورت غیرعلنی به پایان رسید. در پایان این دادگاه، برخی از وکلا، متهمان و شکات در بین خبرنگاران حاضر شدند و به سوال‌های آن‌ها پاسخ دادند. عبدالحسین روح الامینی بعد از پایان هشتمین جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران قرار گرفت و با انتقاد شدید از برخی رسانه‌ها اظهار داشت: از برخی خبرنگاران می‌خواهم حداقل شرافت خبرنگاری را رعایت کنند .

پایان رسیدگی به این پرونده طی دو جلسه آینده

قاضی سیامک مدیرخراسانی بعد از پایان جلسه هشتم دادگاه کهریزک اظهار داشت: احتمالاً تا دو جلسه دیگر رسیدگی به این پرونده به پایان می‌رسد.

وی همچنین درباره عدم حضور متهم ردیف سوم پرونده در هیچ کدام از جلسات دادگاه گفت: الزامی به حضور این فرد در دادگاه نیست.

مدیرخراسانی در پاسخ به سوالی درباره مصاحبه حیدری فر با یکی از رسانه‌ها درباره بازداشتگاه کهریزک گفت: مواردی که حیدری‌فر اعلام کرده را به دادسرا گزارش کردیم و در حال پیگیری هستیم .

وی در پایان درباره اینکه آیا شهود مورد نظر روح الامینی به دادگاه می‌ایند یا خیر؟ گفت: نیازی به احضار شهود به دادگاه نبوده است.

اگر تشخیص قانونی بودن کهریزک به عهده این متهمان بود امروز محاکمه نمی‌شدند

محمد صالح نیک‌بخت وکیل خانواده جوادی فر بعد از پایان هشتمین جلسه دادگاه اظهار داشت: در این جلسه تنها شاکیان اظهارات خود را بیان کردند و ادامه رسیدگی به روز چهارشنبه موکول شد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز مسئول سابق بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به عنوان مطلع در دادگاه حاضر شد درباره ادعای حیدری‌فر مبنی در اختیار گذاشتن عکس از کشته‌شدگان گفت: آقای حیدری فر این عکس‌ها را روز قیامت ارائه خواهد کرد.

صالح نیک‌بخت همچنین درباره مصاحبه اخیر حیدری‌فر با یکی از رسانه‌ها و انتشار جزئیات جلسه دادگاه خاطر نشان کرد: براساس بند 7 ماده 6 قانون مطبوعات انتشار این گونه مطالب خلاف قانون است و به عنوان مفتری تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: کاری که حیدری‌فر و مرتضوی می‌کنند خلاف قانون و ادامه دهنده رفتارهای غیرقانونی سابقه‌شان است.

صالح‌نیک بخت بابیان اینکه جلسه آینده آخرین جلسه ارائه توضیحات شاکیان است، درباره ادعای متهمان مبنی بر قانونی بودن بازداشتگاه کهریزک اظهار داشت: اگر تشخیص قانونی یا غیرقانونی بودن بازداشتگاه بر عهده این افراد بود الان اینجا نبودند و اگر هم تشخیص ان بر عهده مسئولان مربوطه است که آنها اعلام کردند این بازداشتگاه غیرقانونی است.

وی در پایان تاکید کرد: هر متهمی در هر جایگاهی که باشد باید برای دفاع آخر در دادگاه حاضر شود .

مطلع درباره بازداشتگاه کهریزک صحبت کرد

پدر مرحوم جوادی فر از قربانیان کهریزک نیز امروز برای اولین بار در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره دادگاه قضات تعلیق شده گفت: تا حالا روند دادگاه برای ما راضی کننده بود و به احتنمال قوی تا دو جلسه دیگر تمام می شود. امروز به خاطر اینکه نوبت دفاع مرتضوی نبود روند دادگاه نیز آرام و هیچ اعتراضی در آن وجود نداشت.

وی درباره یک مقام پلیس که در دادگاه حاضر شده بود نیز گفت: قاضی از وی درباره بازداشت های صورت گرفته و بازداشتگاه کهریزک سوال کرد اما ما نمی توانیم به جزئیات آن اشاره کنیم.

جوادی فر درباره عکس های ادعایی از سوی حیدری فر نیز گفت: وی ظاهراً گفته که این عکس ها را دارم اما تا الان ما آنها را ندیده ایم و در خصوص حرف هایی که درباره ما زده شده است وکیل مان موضوع را پیگیری می کند.

اگر قاضی بخواهد موکلم به دادگاه خواهد آمد

اصلانی وکیل قاسم زارع دهنوی معروف به قاضی حداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه فقط شکاک حرف خودشان را زدند و یکی از مسئولان سابق نیروی انتظامی تهران به دادگاه احضار شده بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا موکل شما برای دفاع آخر در دادگاه حاضر می‌شود یا خیر، گفت: اگر دادگاه نیازی داشته باشد موکل من به دادگاه می‌اید وگرنه نه ضرورتی دارد که او بیاید و هم قانون اجازه داده که وکیل به جای او دفاع کند.

وی با بیان اینکه انشاءالله جلسه بعد آخرین جلسه دادگاه باشد افزود: شاکیان هرچه در دل دارند بازگو می‌کنند و امیدواریم دادگاه با رای عادلانه حق را به حق‌دار برساند.

برخی رسانه ها از بیت المال می خورند و علیه نظام اقدام می‌کنند

عبدالحسین روح الامینی بعد از پایان هشتمین جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران قرار گرفت و با انتقاد شدید از برخی رسانه‌ها اظهار داشت: از برخی خبرنگاران می‌خواهم حداقل شرافت خبرنگاری را رعایت کنند .

روح الامینی با بیان اینکه درباره جزئیات دادگاه هیچ حرفی نمی‌زنم، درباره احضار شهود خود به دادگاه گفت: به نظرم دادگاه نیازی ندیده که شاهدان احضار شوند .

وی با بیان اینکه در جلسه امروز بیشتر شاکیان پرونده و وکلا صحبت کردند گفت: در جلسه امروز آقای فلاح معاون بازرسی وقت فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ که از محکومان دادگاه نظامی بود حاضر شد و توضیحاتی ارائه کرد.

روح الامینی در پاسخ به سوالی درباره عدم حضور قاضی حداد در جلسات دادگاه گفت: قانوناً اشکالی ندارد که ایشان به دادگاه نیاید ولی اخلاقاً باید به دادگاه می آمد زیرا یک عذرخواهی به ما بدهکار است.

وی در پایان تاکید کرد:میزان رضایت ما از دادگاه تصاعدی است./نامه نیوز