سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ادعایی تازه درباره هیتلر +عکس


سیمونی قصد دارد جسد مدفون در قبری تحت نام آدولف لایپزیگ در شهر نوسا سنهورا دو لیورامنتو را نبش قبر کند و برای اثبات تئوری‌اش از آزمایش دی ان ای از طریق یکی از خویشاوندان هیتلر در اسرائیل استفاده کند.

ایسنا: با وجود آنکه گفته شده آدلف هیتلر پس از آنکه در سال 1945 شکست آلمان در جنگ جهانی دوم را شنید، در برلین خودکشی کرد، اما در کتابب مناقشه برانگیز که جدیدا منتشر شده، آمده است وی از مخفیگاهش در برلین به آمریکای جنوبی فرار کرده و در سال 1984 در این منطقه به طور ناشناس مرده است.

 به نوشته روزنامه دیلی میل، در این کتاب آمده است: آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی از مخفیگاه خود در شهر برلین در پایان جنگ جهانی دوم به آرژانتین و سپس پاراگوئه فرار کرده و در نهایت در برزیل سکونت گزید و در سال 1984 در شهر کوچکی در نزدیکی مرز برزیل با بولیوی مرد.

این کتاب حاوی عکسی است که به ادعای آن می‌تواند این مساله را ثابت کند.



عکس ادعایی از محل دفن هیتلر در برزیل

سیمونی رنه گوئریرو دیاس، نویسنده این کتاب در تشریح تئوری خود مدعی شده است که هیلتر در یکی از ایالت‌های برزیل به نام ماتوگروسو به دنبال گنج می‌گشته و برخی دوستانش نقشه این گنج را در اختیارش گذاشته بودند.

در ادامه این کتاب آمده است: آدولف هیتلر برای آنکه شناسایی نشود با یک زن سیاهپوست به نام کاتینگا رابطه برقرار کرد تا نشان دهد وی دیکتاتوری نیست که به جز نژاد آریایی از بقیه نژادها نفرت دارد.

نام این کتاب "هیتلر در برزیل؛ زندگی و مرگ وی" است.

نویسنده کتاب مدعی است که هیلتر تحت نام آدولف لایپرینگ در شهر کوچک نوسا سنهورا دو لیورا منتو، در فاصله 30 مایلی شهر کویابا اقامت داشته است. سیمونی نویسنده این کتاب که اهل شهر کویاباست مدعی است که هیلتر در محل اقامتش در برزیل به لقب "آلمانی پیر" شهرت یافته بود.

سیمونی قصد دارد جسد مدفون در قبری تحت نام آدولف لایپزیگ در شهر نوسا سنهورا دو لیورامنتو را نبش قبر کند و برای اثبات تئوری‌اش از آزمایش دی ان ای از طریق یکی از خویشاوندان هیتلر در اسرائیل استفاده کند.

سیمونی می‌گوید وقتی بر روی یکی از عکس‌های بسیار قدیمی آدولف لایپزیک با فوتوشاپ سبیل گذاشت و آن را با تصویر رهبر آلمان نازی مقایسه کرد،‌به وی مشکوک شد، به گفته سیمونی شهر لایپزیک محل تولد سباستین باخ، موزیسین مورد علاقه هیلتر بوده است.


ویدیو مرتبط :
عکس العمل گربه به عکس هیتلر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا این مرد واقعا پسر هیتلر بود؟/ عکس



 

 

 

هیتلر,آدولف هیتلر

 

 

خراسانی، علیرضا - این مرد در تمام طول عمرش ادعا کرد که فرزند یکی از معروفترین مردان جهان است: مردی بنام آدولف هیتلر.

 

 

ژان ماری لورت فرانسوی، دهه ها سال قبل با نوشتن کتابی ادعا کرده بود که پسر هیتلر است. این موضوع سالها بحث داغ میان آلمانی ها و فرانسوی ها بوده است اما اخیرا مجله ای فرانسوی آن را با انتشار مطالب جدید، داغ تر کرده است.

همه چیز به جنگ جهانی اول بر می گردد، زمانی که دختر جوان فرانسوی عاشق سرباز آلمانی می شود که گوشه جاده ای در بیرون دهکده فورنه وپ مشغول نقاشی بود. ژان ماری لورت در مارس 1918 بدنیا می آید و همگان وی را در مدرسه بوش خطاب می کردند. بوش لقب تهاجم گونه سربازان آلمانی در جنگ جهانی اول بود.

هیتلر بعدها این رابطه را انکار کرده اما ثابت شده که حتی در زمان جنگ نیز مرد آلمانی نقاش برای خانم لوبجوی در پاکت نامه، پول می فرستاده است.

بعد از مرگ مادر لورت، وی در انبار خانه نقاشی پیدا می کند که پشت آن امضای آدولف هیتلر بوده است. آنها همچنین صاحب خانه ای در فرانکفورت شدند که حتی یک پنی هم برای آن نپرداخته بودند. لورت برای کشف ماجرا به دهکده رفت تا موضوع را کشف کرده و از حقیقت سر در بیاورد. تحقیقات دانشگاه هایدلبرگ آلمان نشان می دهد که گروه خونی هیتلر و لورت یکی بوده است. همچنین دستخط هر دو بسیار شبیه بوده و چهره شان نیز شکل هم بوده است.

در سال 1985 لورت با داشتن 9 فرزند از چندین زن، در گذشت. نام پدر تو هیتلر است؛ نام کتابی است که لورت در مورد زندگی خود نوشت و وکیل خانوادگی آنها نیز سالها قبل تلاش کرد تا رابط خانوادگی وی را ثابت کنند.

ژان پاول مولدرز ژورنالیست بلژیکی چند سال قبل دنبال ماجرا را گرفت و با آزمایش دی.ان.ای اعلام کرد که مطابقتی وجود ندارد.

اما به هر حال یافته های مجله فرانسوی اخیرا این موضوع را دوباره بر سر زبانها انداخت..../خبر آنلاین