سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اخراج جنجالی مرد گورکن به خاطر این عکس!


یک مرد انگلیسی بعد از ۴۰ سال کار در گورستان به خاطر آنکه از شغلش راضی به نظر می‌رسیده دیگر نمی‌تواند قبر بکند و با اخراج از کارش باید فعلاً در خانه بماند. همه جنجال‌ها از انتشار عکس‌های این مرد شروع شد.

مجله مهر: یک  مرد انگلیسی بعد از ۴۰ سال کار در گورستان به خاطر آنکه از شغلش راضی به نظر می‌رسیده دیگر نمی‌تواند قبر بکند و با اخراج از کارش باید فعلاً در خانه بماند. همه جنجال‌ها از انتشار عکس‌های این مرد شروع شد.

ری لوکستون ۵۹ ساله،چند وقت پیش وقتی با خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از کار او در یک روز داغ تابستان آمده بود مواجه شد خیلی خوشحال بود. چاپ عکس‌های خندان او اما در یک روزنامه محلی در هنگام کندن قبر باعث شد اما او کارش را از دست بدهد. عکس‌هایی که از او منتشر شده او را در حال خندیدن در وسط قبر نشان می‌دهد و برخی خوانندگان از این مسئله دلخور شده‌اند.
 

 
جنجالی شدن ماجرا حالا باعث شده تا کارفرمای او عذرش را بخواهد و اعلام کند که دیگر نیاز به فعالیت او ندارد. ری لکستون که ۴۰ سال است کارش کندن قبر است می‌گویند می‌خواهد در این رابطه اقدام قانونی کند تا بتواند بار دیگر کار مورد علاقه‌اش را انجام دهد.


ویدیو مرتبط :
بازیگران زن و مرد ایرانی به برزیل و عکس های جنجالی آن ه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخراج به‌خاطر انتشار تصویر جنجالی+عکس


تصویر جنجالی که باعث اخراج آدرین موتو از تیم ملی رومانی شد

فارس: تصویر جنجالی که باعث اخراج آدرین موتو از تیم ملی رومانی شد

ستاره تیم ملی فوتبال رومانی به دلیل تصویری که از سرمربی کشورش در شبکه های اجتماعی منتشر کرد از تیم ملی کنار گذاشته شد.

آدرین موتو بازیکن رومانیایی تیم فوتبال آژاکسیو فرانسه با انتشار تصویری مونتاژ شده از سرمربی تیم ملی کشورش جنجال ساز شد.



وی در شبکه های اجتماعی به مقایسه تصویر ویکتور پیتورکا سرمربی تیم ملی رومانی با تصویر کمدین مشهور مستر بین پرداخته است.

این تصویر باعث شد تا مسئولان فوتبال رومانی او را تا اطلاع ثانوی از تیم ملی کنار بگذارند.