سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اختراع زیر دریایی توسط دانش آموز نابغه


سایت دیلی میل نوشت: "جاستین بکرمن" 18 ساله از دو سالگی وسایل و تجهیرات جدیدی را اختراع کرده است و او اکنون در سن 18 سالگی یک زیر دریایی تک نفره اختراع کرده است

عصرایران: سایت دیلی میل نوشت: "جاستین بکرمن" 18 ساله از دو سالگی وسایل و تجهیرات جدیدی را اختراع کرده است و او اکنون در سن 18 سالگی یک زیر دریایی تک نفره اختراع کرده است.

بکرمن اکنون دانش آموز دبیرستان است و در نیوجرسی آمریکا زندگی می کند. زیردریایی او توانایی این را دارد تا 30 پا به زیر دریا برود.

پدر او در ابتدا تردید داشت که او بتواند این زیردریایی را با موفقیت به پایان برساند اما در آخر به او اعتماد کرد و هزینه 2000 دلاری ساخت این زیردریایی را پذیرفت.

اختراع زیر دریایی توسط دانش آموز نابغه

اختراع زیر دریایی توسط دانش آموز نابغه

اختراع زیر دریایی توسط دانش آموز نابغه

اختراع زیر دریایی توسط دانش آموز نابغه

اختراع زیر دریایی توسط دانش آموز نابغه


ویدیو مرتبط :
دانش آموز دختر نابغه ایرانی در اراك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سازماندهی و آموزش‌ 60هزار دانش‌آموز بسیجی توسط نیروی دریایی سپاه



 

سازماندهی و آموزش‌ 60هزار دانش‌آموز بسیجی توسط نیروی دریایی سپاه

 

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: 60 هزار نفر از دانش‌آموزان طرح رهروان شهید فهمیده در مرحله سوم این طرح سازماندهی و آموزش‌های مقدماتی را نیز برای مقابله با دشمن فرا گرفته‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در اجتماع نیروهای بسیجی طرح رهروان شهید فهمیده در بندرعباس اظهار داشت: از زمان آغاز این طرح در چهار استان ساحلی جنوب شامل خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در مجموع نزدیك به 100هزار دانش‌آموز بالای 13سال به عضویت درآمده‌اند.

فدوی ادامه داد: 60 هزار نفر از این دانش‌آموزان در مرحله سوم این طرح سازماندهی و آموزش‌های مقدماتی را نیز برای مقابله با دشمن فرا گرفته‌اند.

* آموزش استفاده از شناورهای نیروی دریایی سپاه به دانش‌آموزان

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به این آموزش‌ها تصریح كرد: دانش آموزان ‌در طرح رهروان شهید فهمیده در زمینه استفاده از شناورهای نیروی دریایی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

فدوی در پایان خاطرنشان كرد: در اجرای طرح رهروان شهید فهمیده نیروهای دانش‌آموز پس از سازماندهی، عضوبسیج دانش‌آموزی شده كه با پشت سرگذاشتن آموزش‌های 30 تا 45 روزه وارد طرح نظیر به نظیر می‌شوند كه در این مرحله نیز پس از پشت سرگذاشتن یك دوره یكساله آموزشی مقطع به مقطع با نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتباط دائمی خواهند داشت.../فارس