سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

احمق ترین مردم



 

حکایت

 

سلطان محمود غزنوی دستور داد تا بگردند و یک نفر را که در حماقت از دیگران گوی سبقت را ربوده است ،پیدا کنند و به خدمتش بیاورند. ملازمان مدت ها گشتند تا بر حسب اتفاق شخصی را دیدند که بر شاخ درختی نشسته است و با تبری در دست به بیخ شاخه می زند تا آن را قطع کند.

 

ملازمان سلطان با خود گفتند از این شخص احمق تر یافت نمی شود. وی را گرفتند به خدمت سلطان بردند و عمل احمقانه اش را در مقابل خودش برای سلطان بازگو کردند.

 

آن شخص گفت: احمق تر از من سلطان است که با دست خودش با تیشه ظلم و تعدی، رعیت خود را که بنیاد و بیخ درخت حکومتش هستند، قطع می کند.


منبع:روزنامه خراسان


ویدیو مرتبط :
جیم کری در فیلم احمق و احمق تر بدترین صدای دنیا را درمی آورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیندسی لوهان :من احمق بودم!



لیندسی لوهان , بازیگر ,زندگی  ,  تجربیات تلخ گذشته

 

لیندسی لوهان قبول دارد که در گذشته تصمیمات بسیار بد و نادرستی گرفته است.

این بازیگر ادعا می کند که از این پس به هیچ چیز منفی و نادرستی در زندگی خود احتیاج نداردو قصد دارد گذشته بد خود را کاملا" کنار بگذارد و بعد از این هیچ کار خلافی مرتکب نشود.

او گفت:" من از انتخابهای نادرست و کارهای اشتباهی که در گذشته انجام داده ام واقعا" پشیمان هستم اما بخاطر همین تجربیات تلخ گذشته است که در حال حاضر شخصیت محکم و مصممی دارم و می توانم تصمیمات درستی بگیرم."

"بخوبی می دانم که دیگر به هیچ چیز منفی و نادرستی احتیاج ندارم. لزومی ندارد که دوباره آن کارهای نادرست را تکرار کنم."

" تجربیات تلخ گذشته واقعا" برای من آموزنده بود من خیلی خوشحالم این تجربیات را بدست آوردم و خیلی خرسند و شاد هستم که توانستم از این تجربیات چیزهای زیادی یاد بگیرم. این تجربیات به من کمک کرد که فروتن باشم.".../آفتاب