سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

احساس بخشیدن به پیام‌های متنی +عکس


محققان آمریکایی در حال کار بر روی پلت‌فرمی هستند که ارائه طیف مختلفی از تجربیات حسی به همراه پیام‌های متنی را امکانپذیر می‌کند.

ایسنا: محققان آمریکایی در حال کار بر روی پلت‌فرمی هستند که ارائه طیف مختلفی از تجربیات حسی به همراه پیام‌های متنی را امکانپذیر می‌کند.

ارسال پیام‌های متنی، هیچ گونه احساسی را منتقل نمی‌کند و محققان امیدوارند تا در دنیای سرد ارتباطات دیجیتال که احساسات نقشی ندارد، امکان ارسال پیام‌های متنی حاوی احساسات را فراهم کنند.

شرکت Tactonics در حال کار بر روی پلت‌فرمی هستند که از قابلیت ارسال پیام‌های حسی برخوردار است؛ این پلت‌فرم شامل یک دستگاه مجهز به بلوتوث موسوم به TactPuck و برنامه نرم‌افزاری است.

از طریق این برنامه نرم‌افزاری و دستگاه مخصوص، دریافت‌کننده پیام متنی می‌تواند طیف مختلفی از تجربیات حسی شامل شادی، غم، عصبانیت، روشنایی، بویایی، سرما یا گرما را دریافت کند.

احساس بخشیدن به پیام‌های متنی


ویدیو مرتبط :
ارسال پیام متنی به صورت مولکولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش پیام صادقیان به انتشار متنی عجیب در صفحه اجتماعی منتسب به وی+ عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,پیام صادقیان

 

اخبار ورزشی - واکنش پیام صادقیان به انتشار متنی عجیب در صفحه اجتماعی منتسب به وی+ عکس

پیام صادقیان و متنی جنجالی در صفحه فیسبوکی به نام او . صفحه ای که البته خودش می گوید اطلاعی از آن ندارد.

به گزارش جام نیوز؛ یک پیام نسبتا تند بعد از محرومیت 3 ماهه برای ستاره پرسپولیس ، می توانست گره کور کار این ستاره عصبی را پیچیده تر کند اما او پیشتر هم گفته بود صفحه فیسبوک ندارد و باری دیگر این حرف را تکرار می کند.

پیام پیشتر یکبار وقتی از تیم ملی دور ماند متنی شبیه به این را در صفحه اینستاگرامش نوشته بود. متنی با این مضمون درباره آنهایی که می خواهند فوتبالش را نابود کنند. ستاره عصبی این روزهای لیگ اما  در این باره به یکی از دوستانش می گوید:« من فیسبوک ندارم. تنها صفحه ای که دارم در اینستاگرام است.»

 

اخبار,اخبار ورزشی ,پیام صادقیان


پیام که به دلیل اعتراض به داور در بازی با فولاد از زمین اخراج شده بود برای لمس بدن داور با محرومیتی سه ماهه روبرو شده است. محرومیتی که شاید تمام نیم فصل اول بازی های لیگ را از او بگیرد و در ازایش از سوی باشگاهش هم جریمه ای 100 میلیون تومانی شده است.

 

صادقیان سال قبل هم برای حاشیه های اینچنینی اش چند بار محروم شد. پیام که یکی از دلایل دور شدنش از بازی های جام جهانی را همین شلوغ کاری ها و بی توجهی به تمرینات می دانستند ، با این محرومیت احتمالاباید امید داشته باشد که نلو وینگادا رویش حسابی ویژه باز کند برای بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی . مربی پرتغالی البته پیشتر گفته بود برای این بازی ها از صادقیان استفاده می کند.
اخبار ورزشی - جام نیوز