سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اجرای زنده ترانه معروف توسط مهران مدیری‬





اجرای زنده آهنگ 'آره بارون میومد' توسط مهران مدیری‬




فیلم: بچه بی اعصاب!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو مرتبط :
اجرای زنده مهران مدیری - برش قسمت کمانچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از اجرای زنده خواننده معروف در خیابان



اخبار فرهنگی - تصاویری از اجرای زنده خواننده معروف در خیابان

خواننده آلبوم «دیگه میرم» در یک اقدام جالب، جهت گلریزان برای نیازمندان و سالمندان در واپسین روزهای سال ۹۲ به یک اجرای خیابانی اقدام کرد و با استقبال مردم نوع دوست کشورمان نیز رو به رو شد.

مجید خراطها که در هفته های گذشته اجرای کنسرت اش را در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه برد، در این اجرای خیابانی که در محوطه باز پارک دانشجو انجام شد، با استقبال مردم رو به رو شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مجید خراطها

 
خراطها درباره این اجرا گفت: «قصدم از این حضور ضمن تبریک سال نو، جلب توجه مردم به نیازمندان وطبقات پایین جامعه بود و امیدوارم با این کار لبخندی کوچک بر لبان چند هموطن خودم بیاورم.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مجید خراطها

 
در این اجرا تراکت هایی در بین حاضرین در جمع پخش شد تا افرادی که تمایل کمک به بنیادهای خیریه کشور دارند، آدرس و شماره تماس شان را بنویسند تا با آنها در روزهای آخر سال تماس گرفته شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مجید خراطها

 اخبار فرهنگی - انتخاب