سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اتومبیل دزدی بعد از 7 سال در دریا پیدا شد


هفت سال قبل اتومبیل این شخص که در عکس میبینید دزدیده شد و دیگر اثری از آن یافت نشد. ولی پس از گذشت 7 سال هنگام لایروبی کف آب های بندری در دریای شمال این خودرو در کف این دریا یافت شد. جالب این جا است که این خودرو در وضعیت بسیار خوب و سالمی نیز قرار دارد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: هفت سال قبل اتومبیل این شخص که در عکس میبینید دزدیده شد و دیگر اثری از آن یافت نشد. ولی پس از گذشت 7 سال هنگام لایروبی کف آب های بندری در دریای شمال این خودرو در کف این دریا یافت شد. جالب این جا است که این خودرو در وضعیت بسیار خوب و سالمی نیز قرار دارد. او سپس این خودرو را برای فروش در سایت های اینترنتی قرار داده و مبلغی حدود 100 دلار برای آن در نظر گرفت. ولی به طور باورنکردنی در مزایده اینترنتی توانست آن را به قیمت 1130 یورو بفروش رساند. البته او تصمیم دارد این مبلغ را به خیریه اعطا کند.

اتومبیل دزدی بعداز 7سال در دریا پیداشد

اتومبیل دزدی بعداز 7سال در دریا پیداشد

اتومبیل دزدی بعداز 7سال در دریا پیداشد

اتومبیل دزدی بعداز 7سال در دریا پیداشد

اتومبیل دزدی بعداز 7سال در دریا پیداشد

اتومبیل دزدی بعداز 7سال در دریا پیداشد


ویدیو مرتبط :
دزدی از اتومبیل ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیدا کردن حلقه ازدواج در دریا بعد از 6 سال



اخبار,اخبار گوناگون , حلقه ازدواج

یک مرد انگلیسی که ۶ سال پیش حلقه ازدواج خود را در دریا گم کرده بود به تازگی آن را در همان دریا پیدا کرد.

به گزارش فارس، «مارک ترون» اهل انگلستان 6 سال پیش انگشتر ازدواج خود را هنگامی که در حال نجات شخصی در دریا بود، گم کرد و حدود چند ماه در اعماق دریا به دنبال انگشتر خود بود اما نتوانست آن را پیدا کند.

به تازکی دوست وی «استیو وولفورد» یک شی براق در آب پیدا کرد و این همان انگشتر مارک بود که در سال 2009 گم شده بود.

استیو گفت: زمانی که مشغول راه رفتن در گل و لای بودم چشمم به یک حلقه افتاد و متوجه شدم این همان حلقه دوستم است که گم کرده بود.

 

اخبار گوناگون - فارس