سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اتوبوس برقی چینی +عکس


روز سه شنبه اول سپتامبر، نمایشگاه اتوبوس ترافیکی برزیل در سائوپائولو گشایش یافت. شرکت خودروسازی بی وای دی چین اتوبوس برقی جدید خود را که در برزیل تولید شد، در این نمایشگاه به معرض نمایش قرار داد.

وبسایت رادیو چین: روز سه شنبه اول سپتامبر، نمایشگاه اتوبوس ترافیکی برزیل در سائوپائولو گشایش یافت. شرکت خودروسازی بی وای دی چین اتوبوس برقی جدید خود را که در برزیل تولید شد، در این نمایشگاه به معرض نمایش قرار داد. این مدل جدید اتوبوس با استقبال بازدیدکنندگان و مشتریان روبرو شد.

محبوبیت اتوبوس برقی چینی در نمایشگاه اتوبوس سائوپائولو برزیل

همین روز شرکت بی وای دی دو مدل اتوبوس را که بدون موتور و تنها با استفاده از باطری حرکت می کنند نمایش داد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

چن چیانگ، مدیر کل شرکت بی وای دی در آمریکای جنوبی عنوان کرد: این دو نوع اتوبوس در پایگاه تولید بی وای دی در سائوپائولو تولید شده است که با استفاده از باطری مدل جدید هر بار پس از شارژ، مسافتی حدود 270 کیلومتر را طی می کند. در حال حاضر شرکت بیادی در حال مشورت و گفت وگو با بیش از ده شهر برزیل برای فروش است. احتمال دارد که این اتوبوس های برقی در آینده نزدیک در شهرهای سائوپائولو و ریو دو ژانیرو مورد استفاده قرار گیرند.

محبوبیت اتوبوس برقی چینی در نمایشگاه اتوبوس سائوپائولو برزیل

محبوبیت اتوبوس برقی چینی در نمایشگاه اتوبوس سائوپائولو برزیل


ویدیو مرتبط :
چپ کردن اتوبوس چینی حامل 31 گردشگر چینی در تایلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بزرگ‌ترین اتوبوس برقی جهان رونمایی شد(+عکس)



 اخبار  علمی  - بزرگ‌ترین اتوبوس برقی جهان رونمایی شد

بزرگ‌ترین اتوبوس برقی الکتریکی جهان در امریکا توسط شرکت BYD Motors ساخته شده است که تنها با استفاده از باتری می‌تواند تا 120 مسافر را جابجا کند.

به گزارش ایسنا ، این اتوبوس در نمایشگاه اتحادیه حمل‌ونقل عمومی آمریکا در هوستون به نمایش درآمد.

اخبار,اخبارعلمی,بزرگ‌ترین اتوبوس برقی الکتریکی جهان

 

سامانه ابداعی، نخستین اتوبوس الکتریکی چندواگنه آمریکا به شمار می‌آید و به افتخار شهری که در آن طراحی شده (شهر لنکستر کالیفرنیا)، «Lancaster eBus» نام گذاشته شد. ساخت این وسیله‌نقلیه دو سال زمان برده است.

این اتوبوس الکتریکی دارای طول 18.2 متر، با باتری کار می‌کند و از بیرون مانند هر اتوبوس ارتجاعی دیگر به نظر می‌رسد اما فناوری هدایت الکتریکی پیشرفته‌ای را در پس خود جا داده است. اتوبوس شامل موتورهایی در چرخش است که می‌توانند سطح شیب‌دار را تا 21 درصد تحمل کنند و این موضوع آن را برای نواحی شهری تپه‌ای مناسب می‌سازد.

اتوبوس ابداعی می‌تواند 288 کیلومتر را به همراه 120 مسافر در هر بار شارژ طی کند. این سامانه برقی از باتری‌های فسفات آهن ساخت کارخانه BYD Motors استفاده می‌کند و این باتری‌ها در خودروها و اتوبوس‌های تک‌واگنی نیز به کار می‌روند.

این کارخانه چینی مدعی است باتری‌های مزبور می‌توانند شارژ کافی برای یک روز کامل کاری را بدون نیاز به شارژ مجدد ارائه دهند.

باتری‌های اتوبوس جدید می‌توانند 10 هزار بار شارژ شود و باز هم 70 درصد شارژ را در خود نگه دارند. این به معنای داشتن عمر 25 ساله برای باتری‌هاست که این میزان بیش از عمر اتوبوس‌هایی است که در آن‌ها کار گذاشته می‌شوند.

همچنین گفته می‌شود باتری‌های Lancaster eBus می‌توانند سوختگی، برخورد، پنچری و تصادف را تا حد بالایی تحمل کنند.
 

 اخبار  علمی  - ایسنا