سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

آیفون جدید با طلای 24 عیار +عکس


این گوشی طلایی به رنگ مشکی و سفید ساخته شده است و بخش فوقانی، میانی و پشتی گوشی و همچنین اطراف نمایشگر را طلای خالص پوشانده است.

خبرگزاری فارس: این گوشی طلایی به رنگ مشکی و سفید ساخته شده است و بخش فوقانی، میانی و پشتی گوشی و همچنین اطراف نمایشگر را طلای خالص پوشانده است.



هم‌اکنون تنها چند روز از زمان معرفی iPhone 5S می‌گذرد و مدل ویژه این گوشی هوشمند با بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار عرضه شده است.

شرکت Gold Genie که در زمینه تولید دستگاه‌های الکترونیکی و گوشی‌های هوشمند با بدنه طلا شهرت جهانی دارد به تازگی مدل منحصر به‌فردی از گوشی هوشمند HTC One را روانه بازار کرد. اما این شرکت هم‌اکنون همزمان با ورود مدل جدید گوشی هوشمند اپل موسوم به iPhone 5S، مدل منحصر به‌فرد آن را با بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار عرضه کرده است.

هم‌اکنون تنها چند روز از زمان معرفی iPhone 5S می‌گذرد و مدل ویژه این گوشی هوشمند با بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار عرضه شده است.

این گوشی طلایی به رنگ مشکی و سفید ساخته شده است و بخش فوقانی، میانی و پشتی گوشی و همچنین اطراف نمایشگر را طلای خالص پوشانده است.

این گوشی به صورت قفل نشده ساخته شده است و کاربران هر نوع سیم‌کارتی را در هر یک از شرکت‌های مخابراتی جهان که بخواهند، می‌توانند در آن استفاده کنند.

گوشی هوشمند iPhone 5S با طلای زرد، پلاتین و طلای سرخ ساخته شده است. مدل 16 گیگابایتی این گوشی هوشمند با طلای زرد 1781 پوند(2853 دلار) قیمت دارد و همین گوشی با پلاتین به قیمت 1865 پوند(2988 دلار) فروخته می‌شود.

این گوشی هوشمند با طلای سرخ، 1831 پوند(2934 دلار) قیمت دارد.

شرکت سازنده اعلام کرده است که مدل‌های 32 و 64 گیگابایتی هم از این آیفون منحصر به‌فرد موجود است که البته قیمت آن‌ها اعلام نشده است.


ویدیو مرتبط :
iPhone 6 Plus با بدنه طلای 24 عیار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیفون 5S لوکس با طلای 24 عیار و کریستال خالص (+عکس)




اخبارتکنولوژی -  آیفون 5S لوکس با طلای 24 عیار و کریستال خالص (+عکس)


 به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، شرکت Goldgenie که چندی پیش مدل ویژه‌ای از گوشی هوشمند iPhone 5S را با بدنه‌ای از جنس طلا روانه بازار کرده بود، نسخه جدید لوکس و جدید این گوشی را عرضه کرد.

این گوشی هوشمند جدید که iPhone 5S Supernova نام دارد، ویرایش لوکس از آخرین مدل گوشی هوشمند اپل محسوب می‌شود و بخش پشتی بدنه آن به کریستال‌های Swarovski و بخش رویی آن نیز با جواهرات تزیین شده است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,گوشی هوشمند iPhone 5S

 
شرکت Goldgenie برای ساخت این گوشی هوشمند لوکس از طلای 24 عیار استفاده کرده است که البته به درستی اعلام نکرده چه میزان کریستال Swarovski را در بدنه آن به کار برده است.

به هر حال باید توجه داشته باشید که این محصول یک گوشی ارزان قیمت نیست. مدل 15 گیگابایتی iPhone 5S Supernova به قیمت 3837 پوند فروخته می‌شود. مدل 32 و 64 گیگابایتی این محصول نیز به‌ترتیب 100 و 200 پوند از قیمت یاد شده گران‌تر است.

گوشی هوشمند iPhone 5S Supernova در مراکز عرضه کننده محصولات لوکس و فروشگاه‌های اپل عرضه می‌شود و همراه با یک سیستم ارتباطی USB به دست کاربران می‌رسد.

اخبار تکنولوژی - فارس