سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

آمریکا، کشور اسلحه ها +عکس


هنرمندی به نام «مایکل مورفی» که در زمینه هنرهای مفهومی فعالیت دارد، چیدمان‌های جالب و منحصربه‌فردی درست می‌کند که همیشه مفهومی در پشت آنها نهفته است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: هنرمندی به نام «مایکل مورفی» که در زمینه هنرهای مفهومی فعالیت دارد، چیدمان‌های جالب و منحصربه‌فردی درست می‌کند که همیشه مفهومی در پشت آنها نهفته است.

این هنرمند خلاق، در جدیدترین اثر هنری خود اینستالیشنی به نام «کشور اسلحه» درست کرده که نقشه کشور آمریکا است؛ اما به روشی کاملا جالب و تاثیرگذار. او با 150 اسلحه اسباب‌بازی نقشه این کشور را ساخته است. این تفنگ‌ها با کمک فیبرهای شفاف و بی‌رنگ در هوا معلق هستند. البته فقط از نمای جلو می توان نقشه را تشخیص داد.

هدف از ساخت این اثر هنری، به فکر واداشتن مردم برای فکر در مورد تفنگ و جنگ و کشتار است.

ساخت آمریکا با اسلحه‌های پلاستیکی

ساخت آمریکا با اسلحه‌های پلاستیکی

ساخت آمریکا با اسلحه‌های پلاستیکی

ساخت آمریکا با اسلحه‌های پلاستیکی

ساخت آمریکا با اسلحه‌های پلاستیکی

ساخت آمریکا با اسلحه‌های پلاستیکی


ویدیو مرتبط :
ساخت اسلحه های مختلف در کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در دیدار وزیر دفاع آمریکا با نظامیان این کشور در خلیج فارس چه گذشت؟/عکس




اخبار  سیاست خارجی - وزیر دفاع آمریکا: دیپلماسی با ایران باید مورد حمایت قدرت نظامی باشد/ خلیج فارس قابلیت اشتعال دارد

وزیر دفاع آمریکا همچنین در دیدار با جمعی از نظامیان این کشور در خلیج فارس گفت: این منطقه، قابلیت آتش گرفتن دارد. حضور ما در منطقه برای کمک به هم پیمانانمان جدی است و ازا ین منطقه نمی رویم.

وزیر دفاع آمریکا گفت دیپلماسی با ایران باید به وسیله قدرت نظامی مورد حمایت قرار بگیرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا گفت روند دیپلماسی که با ایران در زمینه برنامه هسته ای اش آغاز شده است باید به وسیله قدرت نظامی آمریکا مورد حمایت قرار گیرد.

هیگل که در کنفرانس امنیتی منامه در بحرین سخن می گفت ادامه داد: می دانیم که دیپلماسی نمی تواند در خلاء فعالیت کند. موفقیت ما در دیپلماسی با قدرت نظامی آمریکا مرتبط است.

وزیر دفاع آمریکا همچنین در دیدار با جمعی از نظامیان این کشور در خلیج فارس گفت: این منطقه، قابلیت آتش گرفتن دارد. حضور ما در منطقه برای کمک به هم پیمانانمان جدی است و از ین منطقه نمی رویم.


دیدار چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا با نظامیان این کشور در خلیج فارس

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی,دیدار وزیر دفاع آمریکابا نظامیان بحرین در خلیج فارس


هیگل با بیان اینکه "توافق ژنو میان ایران و گروه 1+5، برنامه هسته ای ایران را متوقف کرد" از کشورهای هم پیمان آمریکا در منطقه خلیج فارس خواست از تغییر استراتژی نظامی آمریکا به سمت آسیا برداشت بد نکنند. وی گفت: این تغییر به معنی عقب نشینی از هیچ منطقه ای از جهان نیست.

او که در عرشه کشتی یو اس اس بونس آمریکا با ملوانان آمریکایی سخن می گفت ادامه داد: توافق ژنو با ایران، فرصت بسیار حکیمانه ای است که بدانیم آیا ایرانی ها در زمینه انجام همه تعهدات خود درباره توسعه توانمندی های هسته ای نظامی و امضای قرارداد همه جانبه و نهایی بعد از 6 ماه، جدی هستند یا خیر.

وزیر دفاع آمریکا افزود: در 6 ماهه آینده هیچ کدام از مواضع نظامی خود را در این منطقه یا مناطق دیگر تغییر نمی دهیم. مانورهای نظامی را حفظ می کنیم و برای منافع استراتژیک خود همچنان اهمیت قائل هستیم. منطقه، خطرناک و قابل اشتعال است و باثبات نیست. حضور جدی آمریکا می تواند هم پیمانان را کمک کند.


دیدار چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا و ولیعهد بحرین در منامه  

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی,دیدار وزیر دفاع آمریکابا نظامیان بحرین در خلیج فارس

اخبار سیاست خارجی - عصر ایران