سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

آرایشگری با چشمان بسته! +عکس


اولگ ماکساکوف آرایشگر اهل سواستوپول در اوکراین است که راهی بی نظیر و در عین حال خطرناک برای کوتاه کردن موی سر مشتری های خود ابداع کرده است.

خبرآنلاین: اولگ ماکساکوف آرایشگر اهل سواستوپول در اوکراین است که راهی بی نظیر و در عین حال خطرناک برای کوتاه کردن موی سر مشتری های خود ابداع کرده است.

وی با چشم بند ، چشم های خود را بسته و قیچی بدست بدون اینکه جایی را ببیند، موها را اصلاح می کند.

شاید بسیاری از مشتریان این استرس را داشته باشند که ممکن است موهایشان درست اصلاح نشود ولی بیشتر از مو نگران گوشهای خود و کنده شدن ناگهانی آن هستند.

آرایشگر اوکراینی هنگام اصلاح از هر دو دست خود استفاده می کند و می گوید اصلاح کردن مو، نوعی مدیتیشن است و تمام مشتریان برای من یکسان هستند.

اولین مشتری اولگ مادرش بوده که با میل و رغبت و بدون واهمه موهای خود را نزد فرزندش اصلاح کرده است.

ظاهرا اولگ از 10 سالگی اصلاح مو را یاد گرفته و بدلیل استعداد زیاد، کار خود را بعنوان آرایشگر شروع کرده و بعد در پادگان نظامی در سن پترزبورگ مهارتهای خود را با زدن سر سربازان بالا برده است.

بعدها در شوی تلویزیونی ظاهر شده و استعداد خود را نشان داد.

حالا در منطقه سواستوپول موی مشتریان را بدون هزینه اضافی، اصلاح می کند.

آرایشگری با چشمان بسته! +عکس


ویدیو مرتبط :
باز و بسته کردن اسلحه کلاشنیکف با پا و چشمان بسته!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس جلسه سران قوا پشت در بسته


احمدی‌نژاد در جلسه سران قوا چند بار (V) نشان داد؟