سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

آدم کوچولوها چه دنیای قشنگی دارند



ویدیو مرتبط :
آدم کوچولوها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آدم کوچولوها در دنیای بزرگ ترها


دیدن آدمک های کوچک در دنیای بزرگ انسان ها بسیار جالب است. آدم در هر سنی که باشد از این ترکیب خوشش می آید. تصور کنید یک سری آدم کوچولو مثلا درون در فلزی بطری در حال قایق سواری هستند. یا مثلا در پوست نارنگی در حال اسکیت بازی هستند.

 
 
 

صبح بخیر: دیدن آدمک های کوچک در دنیای بزرگ انسان ها بسیار جالب است. آدم در هر سنی که باشد از این ترکیب خوشش می آید. تصور کنید یک سری آدم کوچولو مثلا درون در فلزی بطری در حال قایق سواری هستند. یا مثلا در پوست نارنگی در حال اسکیت بازی هستند.

با توجه به این علاقه که بزرگ و کوچک هم نمی شناسد، هنرمندی بریتانیایی به نام اسلینکاچو و یک عکاس با هم اینستالیشن بسیاری جالب و سریالی به نام «آدم کوچولوها» در سطح شهر برگزار کرده اند که دیدن آنها خالی از لطف نیست. آنها با کمک مجسمه های بندانگشتی، موقعیت های واقعی زندگی انسان ها را بازسازی کرده و از آنها عکس گرفته اند.