سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

آخرین بادی گارد هیتلر درگذشت +عکس


راخوس میش آخرین محافظ آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی در سن 96 سالگی درگذشت. وی یکی از نادر افرادی بود که جسد هیتلر را پس از خودکشی اش به چشم دیده بود.

جام‌جم آنلاین: راخوس میش آخرین محافظ آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی در سن 96 سالگی درگذشت. وی یکی از نادر افرادی بود که جسد هیتلر را پس از خودکشی اش به چشم دیده بود.

راخوس میش یکی از محافظان سابق هیتلر و در واقع آخرین بازمانده آنها روز پنجشنبه در شهر برلین بر اثر سکته قلبی در سن 96 سالگی درگذشت.

او آخرین شاهد زنده روزهای آخر عمر رهبر آلمان نازی محسوب می شد.

راخوس میش در کتابی که در سال 2007 منتشر شد وقایع آخرین سال هایی  را که به عنوان محافظ در کنار هیتلر بود، روایت کرده بود.

این کتاب در آلمان با استقبال روبرو شد و فروش بسیار خوبی داشت. قرار است که در ماه های آینده این کتاب به زبان انگلیسی هم منتشر شود.

آخرین محافظ آدولف هیتلر درگذشت

راخوس میش به رغم سن بالا هوش و حواسش را از دست نداده و اخیرا مقدمه این کتاب را دوباره بازنویسی کرده بود.

میش نقاش ساختمانی هنگامی که جوان بود به واحد «اس اس » پیوست. وی 27 سال داشت که هنگام پیشروی ارتش سرخ در شهر برلین در کنار هیتلر و نزدیکانش در بونکر زیر زمینی او در قلب پایتخت ویران شده رایش سوم  بود.

او در روز دوم مه سال 1945 میلادی جزو آخرین افرادی بود که بونکر را ترک کرد و ساعاتی بعد ارتش سرخ پناهگاه زیرزمینی هیتلر را به اشغال خود درآورد. وی یکی از آخرین افرادی بود که جسد هیتلر را پس از خودکشی اش مشاهده کرده بود.

میش در گفت و گویی در سال 2005 گفت: هیتلر روی یک مبل نشسته و سرش روی میز قرار داشت ،جسد اوا براون نیز در کنار او روی زمین افتاده بود. من به چشمان خود این صحنه را دیدم.

آخرین محافظ آدولف هیتلر درگذشت

نیروهای شوروی میش را اسیر کردند و او مدت هشت سال را در اردوگاه هایی در قزاقستان و سیبری سپری کرد. وی در سال 1953 آزاد شد و به برلین بازگشت. او دوباره کار سابقش را به عنوان نقاش ساختمانی از سر گرفت.

راخوس میش هرگز از علاقه اش به آرمان ناسیونال سوسیالیسم دست برنداشت و همواره از هیتلر که از سال 1940 در خدمتش بود به عنوان فردی دوست داشتنی و مهربان یاد می کرد.

آخرین محافظ آدولف هیتلر درگذشت


ویدیو مرتبط :
سگ های بادی گارد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بادی گارد زن باراک اوباما +عکس


روزنامه دیلی میل به زنی با موهای بلوند در مراسم تحلیف اوباما تمرکز کرد و نوشت: این زن ناشناخته که اینقدر به اوباما نزدیک است کیست؟

 صراط نیوز: روزنامه دیلی میل به زنی با موهای بلوند در مراسم تحلیف اوباما تمرکز کرد و نوشت: این زن ناشناخته که اینقدر به اوباما نزدیک است کیست؟

دیلی میل در ادامه افزود این زن یکی از مامورین امنیتی برای حفاظت از جان خانواده اوباما و خود اوست که در مراسم تحلیف از نزدیک ترین افراد به اوباما بوده است و در تمامی صحنه ها حضور داشته است ولی کسی نام او را نمی داند.