سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

آخرین ابتکار برای افراد معتاد به موبایل


یک آرایشگر در اقدامی جالب توجه کاورهای جالبی را برای مشتریانی که هنگام حضور در آرایشگاه، نگران استفاده از گوشی‌های تلفن همراه خودشان هستند؛ طراحی کرده است.

وبسایت مجله مهر: یک آرایشگر در اقدامی جالب توجه کاورهای جالبی را برای مشتریانی که هنگام حضور در آرایشگاه، نگران استفاده از گوشی‌های تلفن همراه خودشان هستند؛ طراحی کرده است.

آخرین ابتکار برای افراد معتاد به موبایل

این روزها گوشی‌ تلفن همراه همه کارهایتان را برای شما انجام می دهد و تمام طول روز در کنار شماست. اما زمانی که در آرایشگاه هستید، باید گوشی خود در جیب بگذارید و هربار که خواستید آن را نگاه کنید؛ با حرکتی سریع از زیر کاور گوشی را خارج کنید. در این صورت حتی فرصت پاسخ دادن و چک کردن برنامه‌هایتان را ندارید. به همین دلیل برخی که به گوشی خود خیلی وابسته هستند، آرایشگاه رفتن و تحمل یک ساعت بدون موبایل برایشان عذاب آور است.

اما ایده جالب یک آرایشگاه این مشکل را حل کرده است؛ دراین آرایشگاه هنگام ورود از شما می‌پرسند که «دلتان می‌خواهد هنگام نشست روی صندلی از گوشی‌‌تان هم استفاده کنید؟» و اگر جواب شما بله باشد، حتما کاوری را روی دوشتان می‌اندازند که در قسمت میانی شفاف است و در این حالت به راحتی می‌توانید هم در آرایشگاه کارتان را انجام دهید و هم از دنیای اطلاعات دور نباشید.

آخرین ابتکار برای افراد معتاد به موبایل


ویدیو مرتبط :
خبر داغ در مورد روزه گرفتن افراد معتاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مطالبه مهریه، آخرین راه برای نجات از كتك های شوهر معتاد



 

 

 

مطالبه مهریه، آخرین راه برای نجات از كتك های شوهر معتاد

 

سرانجام دوستی خیابانی

مطالبه مهریه، آخرین راه برای نجات از كتك های شوهر معتاد         

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم معتاد است و مرا دوست ندارد ولی من عاشق او هستم و در حال حاضر برای اینكه در قبال گرفتن پولی از او، دیگر كتك نخورم، مهریه ۵۰۰ سكه ای ام را می خواهم.

زنی ۲۱ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این زن جوان در حضور قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینكه حدود ۵ سال از زندگی مشتركمان می گذرد، گفت: شوهرم معتاد است و من دیگر نمی توانم این موضوع را تحمل كنم چرا كه او هر بار اعتیادش را ترك می كند و بار دیگر به آن روی می آورد.

وی با اشاره به اینكه شوهرم دست بزن نیز دارد، ادامه داد: هیچ جای بدنم از دست شوهرم سالم نیست ولی با این حال، حاضر نیستم از او جدا شوم چرا كه عاشق شوهرم هستم.

زن در خصوص نحوه آشنایی خود با شوهرش بیان كرد: ما با یكدیگر همسایه بودیم و بعد از ۶ ماه دوستی با هم ازدواج كردیم.

وی با اشاره به اینكه مهریه ام را می خواهم تا بتوانم راحت زندگی كنم، افزود: می خواهم مهریه ام را دریافت كنم تا دیگر با درخواست وجه، شوهرم مرا كتك نزند.

مرد ۲۴ ساله در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینكه شغل مناسبی برای پرداخت مهریه ۵۰۰ سكه ای همسرم ندارم، گفت: همسرم بسیار پرتوقع است و طی این ۵ سال او را تحمل كردم؛ من عاشق همسرم نیستم ولی حالا كه او مرا دوست دارد باید با این وضع كنار آمده و مهریه اش را ببخشد.

وی با اشاره به اینكه من در یك شركت قطعات كامپیوتری كار می كنم، ادامه داد: مهریه همسرم را نمی پردازم و او نیز اگر می خواهد تا من به این زندگی ادامه دهم، باید درخواست خود را پس گیرد.

زن بار دیگر در برابر قاضی این پرونده بیان كرد: مهریه حق من است و حتی حاضرم آن را به صورت اقساط از شوهرم دریافت كنم.

قاضی این شعبه با توجه به فیش حقوقی موجود مرد، او را به پرداخت مهریه زن محكوم كرد و به مرد گفت كه در صورت تمایل به پرداخت مهریه به صورت اقساط، باید درخواست تقسیط دهد....../تحلیل:فارس