سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

آبشار ساخت چین! +عکس


چین که در سالهای اخیر به کپی زدن از آثار باستانی هم روی آورده، سعی می کند از هرچیزی که دوست دارد یک نمونه هم در خود داشته باشد، بنابراین در آخرین تلاش ها یک آبشار به جذابیت های گردشگری اش اضافه کرده است.

وبسایت توریسم آنلاین: چین که در سالهای اخیر به کپی زدن از آثار باستانی هم روی آورده، سعی می کند از هرچیزی که دوست دارد یک نمونه هم در خود داشته باشد، بنابراین در آخرین تلاش ها یک آبشار به جذابیت های گردشگری اش اضافه کرده است.

اخیرا در شهر "کون مینگ” واقع در استان "یون نان”-چین- آبشار دست ساخته بشری افتتاح شده که ۳۹۶ متر پهنا دارد. این آبشار قادر است ۱۰ میلیون فوت مکعب آب را از رودخانه "نیولان” به دریاچه "دیانچی” منتقل می کند.

ساخت آبشار ۳ سال طول کشیده و همچنین در حدود ۱۱۷ میلیون دلار هزینه شده و با وجود ظاهر زیبایی که دارد اما برای مواقع ضروری تامین آب ساخته شده است. در حدود ۶۰ درصد آب های زیر زمینی چین آلوده هستند و مردم شهرهای پرجمعیت برای مصرف آب آن را جوشانده یا بطری های آماده خریداری می کنند. بنابراین ساخت این آبشار علاوه بر ایجاد آمادگی برای دوران کمبود آب، جنبه توریستی برای جنوب غربی چین نیز دارد.

آبشار ساخت چین!

آبشار ساخت چین!

آبشار ساخت چین!

آبشار ساخت چین!

آبشار ساخت چین!


ویدیو مرتبط :
طراحی و ساخت انواع آبشار و آبنما در ابعاد و طرح های مختلف ،آبشار شیشه ای ( خم و تخت) مناسب برای کاربری های مختلف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس// رئیس جمهور آمریکا، ساخت چین



عکس// رئیس جمهور آمریکا، ساخت چین

طی برگزاری نمایشگاهی در شانگ های چین، مدل موی شخصیت های مطرح جهان ساخته شد./جام نیوز


  شخصیت های مطرح جهان اخبار شخصیت های مطرح جهان,