فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

۲۰ فیلم جذاب برای تعطیلات آخر هفته




۲۰ فیلم جذاب برای تعطیلات آخر هفته

 

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «فهرست آرزوها»، «خشم»، «مهره»، «گزارش پلیكان»، «سفر به سرزمین دور»، «به خاطر دخترم»، «توهم»، «قاضی گودنایت»، «حدس بازرس ویچر»، «مردان سیاهپوش»، «این یك تصادف نیست»، «سقوط جك»، «مرد تاریكی ۳»، «جمجمه»، «ما چوكا»، «انگشتر سحرآمیز»، «پرواز مسیریاب»، «بانوی خانه خاكستری»، «سیامول» و «وقت خوب بیداری» امروز و فردا از شبكه های یك، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می شود.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «فهرست آرزوها»، «خشم»، «مهره»، «گزارش پلیكان»، «سفر به سرزمین دور»، «به خاطر دخترم»، «توهم»، «قاضی گودنایت»، «حدس بازرس ویچر»، «مردان سیاهپوش»، «این یك تصادف نیست»، «سقوط جك»، «مرد تاریكی ۳»، «جمجمه»، «ما چوكا»، «انگشتر سحرآمیز»، «پرواز مسیریاب»، «بانوی خانه خاكستری»، «سیامول» و «وقت خوب بیداری» امروز و فردا از شبكه های یك، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می شود.

شبكه یك

فهرست آرزوها ـ امشب ساعت ۲۲

خشم ـ امشب ساعت ۲۴

مهره ـ فردا ساعت ۱۶

گزارش پلیكان ـ فردا ساعت ۲۴

به گزارش روابط عمومی سیما،فیلم سینمایی «فهرست آرزوها» امشب ساعت ۲۲ ازشبكه یك سیما روی آنتن می رود.

۲ پیرمرد به نام های كارتر و ادوارد كه هر دو مبتلا به سرطان شده اند، در بیمارستان هم اتاق می شوند. كارتر یك مكانیك صاحب خانواده و ادوارد یك سرمایه دار است. آنها تصمیم می گیرند در روزهای پایانی عمر به آرزوهای دیرین خود جامه عمل بپوشانند.

مورگان فریمن و جك نیكلسون در این فیلم هنرنمایی كرده اند.

فیلم سینمایی « خشم » به كارگردانی فریتس لانگ هم امشب ساعت ۲۴ از شبكه یك سیما پخش می شود.

در فیلم سینمایی «خشم» محصول سال ۱۹۳۶ كشورآمریكا خواهید دید: مردی برای ازدواج عازم شیكاگو است اما اشتباها در شهری كوچك، به اتهام كشتن یك كودك بازداشت و زندانی می شود. مردم خشمگین، زندان را به آتش می كشند، ولی او نجات می یابد و تصمیم می گیرد كاری كند كه عاملان این اقدام وحشیانه به اعدام محكوم شوند.

فیلم سینمایی «مهره» به كارگردانی محمد علی سجادی هم فردا ساعت ۱۶ ازشبكه یك سیما پخش خواهد شد.

درحالی كه اوجی پس از ازدواج با پسرعمویش ایلیاد برای رفتن به تهران آماده می شود، پدرش به طور ناگهانی از دنیا می رود و او كه مسوولیت سنگین خانواده اش را بر دوش خود حس می كند، به ناچار برای كمك به خانواده خود به كار در پستخانه در شمال كشور ادامه می دهد و موقتا از انتقال به تهران چشم می پوشد.

آتنه فقیه نصیری، بهزاد فراهانی و فیروز بهجت محمدی در این فیلم ایفای نقش كرده اند.

فیلم سینمایی «گزارش پلیكان» به كارگردانی آلن جی پاكولا نیز با بازی جولیا رابرتز و دنزل واشنگتن، فردا ساعت ۲۴ از شبكه یك سیما بازپخش می شود.

 

شبكه دو

سفر به سرزمین دور ـ امروز ساعت ۱۵:۳۰

به خاطر دخترم ـ فردا ساعت ۱۷:۳۰

توهم ـ فردا ساعت ۲۳

انیمیشن «سفر به سرزمین دور» به كارگردانی ساسان پسیان، ازتولیدات مركزفرهنگی هنری صبا، هم امروز ساعت ۱۴:۳۰ از شبكه ۲ پخش می شود.

پادشاهی ظالم و نابخرد به دلیل ظلم و ستم فراوان، پلیدی و سیاهی را به سرزمین خود آورده است. او مردم بی گناه را به زندان انداخته و به فكر جمع آوری مال و ثروت است. این پادشاه وزیری بد جنس و بد طینت دارد كه در واقع از عوامل سیاهی و پلیدی است.

شبكه ۲ سیما همچنین برای فردا ساعت ۱۷:۳۰ فیلم سینمایی «به خاطر دخترم» به كارگردانی جین پیر سیناپی را برای پخش در نظر گرفته است.

پائول عكاس مجله بعد از یك مسافرت بسیار طولانی به خانه برمی گردد و متوجه می شود، دخترش ماری به دلیل افسردگی در آسایشگاه بستری شده و پسرش نیز با دختری ژاپنی ازدواج كرده و قصد دارد با او به ژاپن برود. پائول بعد ازصحبت با دكتر ماری متوجه می شود، وضع او بسیار حادتر از افسردگی بوده و درواقع وی ماه هاست با كسی حرف نزده و به یك جا خیره شده است.

فیلم تلویزیونی «توهم» به كارگردانی اكبر منصور فلاح و تهیه كنندگی بابك حسنی ابهریان هم فردا ساعت ۲۳ از شبكه ۲ سیما روی آنتن می رود.

سعید و ساسان ۲ برادر هستند كه زیرزمین منزل محمود آقا را اجاره كرده و در آن زندگی می كنند. هر دو آنها بیكارند و در محله وجهه مناسبی ندارند و ساسان كه برادر بزرگ تر است از نگار، دختر حاج آقا معصومی خواستگاری كرده، اما نگار به علت بیكاری و طرز صحبت و رفتار ساسان، به او جواب رد داده است. شبی در محله سرقتی صورت می گیرد و از سارقان وسیله ای باقی می ماند. یكی از اهالی می گوید كه زنجیر باقی مانده را چند بار در دست ساسان دیده است.

مهران غفوریان، اشكان اشتیاق و مریم سلطانی به عنوان بازیگران اصلی در فیلم تلویزیونی «توهم» ایفای نقش كرده اند.

 

شبكه سه

قاضی گودنایت ـ امروز ساعت ۱۰:۱۵

حدس بازرس ویچر ـ امشب ساعت ۱۹

مردان سیاهپوش ـ امشب ساعت ۲۳:۳۰

این یك تصادف نیست ـ فردا ساعت ۱۰:۱۵

سقوط جك ـ فردا ساعت ۱۹

امروز ساعت ۱۰:۱۵، فیلم سینمایی «قاضی گودنایت» با بازی لوك پری و لارا گیلجریس از شبكه ۳ سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی «حدس بازرس ویچر» به كارگردانی جیمز هاوز هم ساعت ۱۹ از شبكه ۳ سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی پیتر كاپالدی و پادی كونسیدان از صبح روزی آغاز می شود كه خانواده كنت متوجه ناپدید شدن پسر ۳ ساله خود می شوند، پس از جستجوی بسیار جسد او پیدا می شود در حالی كه با بی رحمی به قتل رسیده است.

امشب ساعت ۲۳:۳۰ هم فیلم سینمایی «مردان سیاهپوش» به كارگردانی باری سوننفیلد پخش خواهد شد.

ماموران مخفی دولت در یك كمپانی كه وظیفه شان حمایت و حفاظت موجودات و مردم زمین از موجودات فضایی و سیارات دیگر است، مردان سیاه نامیده شده اند. در سال ۱۹۷۸ رهبران سیاره زارتا از آنجا فرارمی كنند تا از دست حلزونی به نام سورینا در امان باشند.

تامی لی جونز و ویل اسمیت در این فیلم هنرنمایی كرده اند.

همچنین فردا ساعت ۱۰:۱۵ فیلم تلویزیونی «این یك تصادف نیست» به كارگردانی بیژن شیر مرز و تهیه كنندگی آمنه بشیری از شبكه ۳ سیما باز پخش می شود.

فردا ساعت ۱۹ نیز فیلم سینمایی «سقوط جك» از این شبكه پخش می شود.جك یك مامورمخفی پلیس انگلستان است كه در آمستردام هدف گلوله یك تیرانداز قرار می گیرد. دختری به نام ناتاشا كه به ظاهرهمكار اوست با رساندن او به یك پزشك زیرزمینی جانش را نجات می دهد.جك پس از بهبودی تصمیم می گیرد از فردی كه تصور می كرد دستور قتل او را صادر كرده، انتقام بگیرد.

 

شبكه چهار

مرد تاریكی ۳ ـ امروز ساعت ۱۵:۳۰

جمجمه ـ فردا ساعت ۱۲

ماچوكا ـ فردا ساعت ۲۰:۳۰

فیلم سینمایی «مرد تاریكی ۳» با بازی آرنولد وسلو و جف فاهی، امروز ساعت ۱۵:۳۰ از شبكه ۴ سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی «جمجمه» هم فردا ساعت ۱۲ روی آنتن شبكه ۴ سیما می رود.

لوك مك نامارا كه در خانواده ای كارگری در ایالت كانتی كات بزرگ شده، به كالج راه می یابد و در آنجا تلاش می كند در رشته حقوق تحصیل كند، اما راهیابی به دانشگاه هاروارد مستلزم نشان دادن شایستگی های ویژه ای است. انجمن مخفی جمجمه ها از لوك مك دعوت می كند تا به اعضای این انجمن بپیوندد و لوك كه می پندارد عضویت در انجمن موجب سهولت راه یابی او به دانشگاه خواهد شد، این دعوت را می پذیرد.

فیلم سینمایی «ماچوكا» فردا ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه «سینما ۴» از شبكه ۴ سیما پخش می شود.

سال ۱۹۷۳ در شیلی یك كودك از خانواده ای مرفه به نام گونزالو به مدرسه ای اعیانی و درجه یك می رود. او از امكانات خوب زندگی برخورداراست، ولی مشكلات خانوادگی قشر مرفه را هم دارد، پدری كه توجهی به او ندارد و مادر در عین مهربانی كه خصوصیات بدی نیز دارد. در این میان تعدادی از بچه های قشر فقیر در زمان زمامداری آلنده اجازه ورود به این مدرسه را می یابند كه در این بین رابطه دوستی خوبی بین او و پسری به نام موچوكا شكل می گیرد.

ماتیاس اوئر و آریل ماتیلونا در فیلم سینمایی «ماچوكا» به كارگردانی آندرس وود محصول كشور شیلی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

شبكه تهران

انگشتر سحرآمیز ـ امروز ساعت ۱۳:۳۰

پرواز مسیریاب ـ ۳۰ دقیقه بامداد فردا

بانوی خانه خاكستری ـ فردا ساعت ۱۳:۳۰

انیمیشن «انگشتر سحرآمیز» به كارگردانی رویا خاشع، از تولیدات مركز فرهنگی هنری صبا امروز ساعت ۱۳:۳۰ در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبكه تهران پخش می شود.

این انیمیشن، داستان پادشاه باخدایی است كه مردم و زیردستانش از او راضی هستند، اما پسر نامهربانی دارد. تا این كه یك روز از خدا می خواهد پسرش سر به راه شود.

۳۰ دقیقه بامداد فردا هم فیلم سینمایی «پرواز مسیریاب» به كارگردانی راندل كلیسر، از شبكه تهران بازپخش می شود.

فیلم سینمایی «بانوی خانه خاكستری» به كارگردانی كرگ پرایس هم ساعت ۱۳:۳۰ فردا از شبكه تهران پخش می شود.

داستان فیلم در مورد جیك راسل مامور پلیس یك شهر كوچك است كه با فرزندانش لوری و برندان و پدر همسر فوت شده اش جورج زندگی می كند. در این شهرخانه ای قدیمی وجود دارد كه راجع به آن افسانه هایی سحرآمیز گفته می شود. به تازگی این خانه توسط زنی به نام كاساندرا نایتینگل خریداری شده است. كاساندرا زن اسرارآمیزی است كه رفتارش با بقیه مردم شهر فرق می كند.

 

شبكه شما

سیامول ـ امشب ساعت ۲۳:۴۵

وقت خوب بیداری ـ فردا ساعت ۱۳:۳۰

فیلم تلویزیونی « سیامول » هم امشب ساعت ۲۳:۴۵ از شبكه شما پخش می شود.

علی مراد از دست جهالت پسرش داخدا، تن پوش او را به كنایه بر تن سیامول (مترسك) زمین كشاورزی اش می كند و این مساله دگرگونی پسرش را در پی دارد. علی مراد برای تثبیت این تغییر، از فرشته دختر مورد علاقه داخدا، برای پسرش خواستگاری می كند و این درخواست مورد پذیرش قرار می گیرد، تا این كه شبی ازخانه علی مراد سرقت می شود.

فیلم تلویزیونی «سیامول» به كارگردانی و تهیه كنندگی علی امانی است.

فیلم تلویزیونی «وقت خوب بیداری» به كارگردانی كاظم بلوچی و تهیه كنندگی هادی افشار، هم فردا ساعت ۱۳:۳۰ از شبكه شما روی آنتن می رود.

داستان فیلم با بازی كاظم بلوچی، افشین سنگ چاپ و مینا نوروزی درباره مردی است به نام احمد كه به كار نقاشی ساختمان مشغول است، او جهت ادای قرض خود، پولی را در اختیار یكی از دوستانش قرار می دهد تا سود پول را ماهانه به او بدهد، اما یك روز مانده به عقد خواهرش لیلا برای تهیه هدیه ای برای او به پول نیاز پیدا می كند و به صاحب كارش موضوع را اطلاع می دهد.... / گزارش : جام جم آنلاین 


ویدیو مرتبط :
تعطیلات آخر هفته!!!...(آخر خنده)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدارهای راهور برای تعطیلات آخر هفته



 

 

رئیس پلیس راهور برای تعطیلات آخر هفته به رانندگان متخلف هشدار داد و اعلام كرد: رانندگان برای جلوگیری از ترافیك زمان سفر خود را به ساعات پایانی موكول نكنند.

 

سردار اسكندر مومنی در گفت‌وگو با فارس گفت: با توجه به تعطیلات پایان هفته به مناسبت عید قربان، به رانندگان توصیه می‌كنیم برای سفر حتماً برنامه‌ریزی كرده و سفر خود را زمان‌بندی و مدیریت كنند.

 

وی اظهار داشت: مدیریت سفر از ترافیك طولانی جلوگیری خواهد كرد، مسافران و رانندگان شروع و بازگشت به شهرهای خود را از زودتر آغاز كنند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تصریح كرد: محورهای شمالی كشور گنجایش تردد حجم سفرهای سنگین را ندارد. بنابراین پیش بینی می شود روز جمعه ترافیك سنگینی را در بازگشت مسافران به تهران داشته باشیم.

 

سردار مؤمنی به رانندگان پرخطر هشدار داد: مأموران پلیس راهنمائی و رانندگی به شدت با رانندگان متخلف برخورد و از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی، جلوگیری خواهند كرد. گشت‌های نامحسوس پلیس در جاده‌ها با رانندگان متخلف به شدت برخورد خواهند كرد.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: در محورهای كوهستانی و برفگیر همراه داشتن تجهیزات ایمنی همچون زنجیر چرخ، چراغ مه شكن و دیگر تجهیزات زمستانی در این تعطیلات الزامی است.

 

وی اظهار داشت: رانندگان هنگام انسدادهاى مقطعى صبور و شكیبا باشند و براى حفظ جان خود و دیگران از سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خوددارى كنند.... / تحلیل عصر ایران