فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

یک ستاره سینمایی دیگر هم رسما خواننده شد +عکس



اخبار فرهنگی - یک ستاره سینمایی دیگر هم رسما خواننده شد +عکس

  یک بازیگر دیگر مطرح سینمای ایران به زودی در قالب آلبومی پاپ در بازار موسیقی کشور آفتابی می شود. امین حیایی که پیش از این سابقه فعالیت های موسیقی از قبیل حضور در آلبوم باران از گروه کویر، نمایش موزیکال "قحطی نور" و فیلم سینمایی "بوی بهشت" را داشته است، این بار در یک آلبوم مستقل به همراه «پدرام نصیری» به بازار موسیقی کشور خواهد آمد.

اخبار, اخبارفرهنگی,امین حیایی


تک قطعه «زندگی سفید» نخستین اثری ست که از این آلبوم به زودی منتشر خواهد شد. «دنیا کندری» ترانه این اثر را سروده و پدرام نصیری ملودی آنرا ساخته است. «محمدرضا رهنما» این قطعه را تنظیم کرده و کامبیز شاهین مقدم و میلاد فرهودی ( استودیو پاپ ) نیز وظیفه میکس و مسترینگ این اثر را بر عهده دارند. میلاد درخشانی، نیما رمضان، بابک ریاحی پور و... از جمله نوازنده هایی هستند که در این اثر حضور دارند.
 اخبار فرهنگی - جام جم


ویدیو مرتبط :
ویدیو عکس بهمن ستاری با عکس ستاره ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره استقلال در منزل خواننده زیرزمینی معروف+عکس




ستاره استقلال در منزل خواننده زیرزمینی معروف+عکس

خسرو حیدری شب گذشته مهمان یکی از خواننده های زیرزمینی کشورمان بود. امیر مقصودلو که از پرسپولیسی‌ها سرسخت است در این تصویر می‌خواهد عدد 6 را نشان دهد که خسرو دست او را گرفته و نمی گذارد او چنین کاری کند. مقصودلو که به «امیر تتلو» معروف است به استقلالی‌ها قول داده اگر حیدری در جا م جهانی به مسی لایی بزند، یک آهنگ برای استقلال خواهد خواند اما خودش باز هم پرسپولیسی خواهد ماند.

اخبار,اخبار ورزشی,خسرو حیدری در منزل خواننده زیرزمینی معروف

اخبار ورزشی - روز نو