فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

یک روحانی با عبا و ساعت و جوراب و کفش زرد، در صدا و سیما



اخبار فرهنگی - تصویر یک روحانی با عبا و ساعت و جوراب و کفش زرد، در صدا و سیما

یک روحانی با عبا و ساعت و جوراب و کفش زرد، در صدا و سیما

روز پنجشنبه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم برنامه ای تحت عنوان «جشن خاتم» روی آنتن شبکه تهران رفت که حضور یک روحانی با لباس متفاوت از نقاط قابل توجه آن بود. این روحانی با لباس زرد و عبا و عمامه مشکی در برنامه حاضر شده بود. این روحانی ضمن هماهنگ بودن جوراب و کفشش با لباس هایش، ساعت مچی زرد هم به دست بسته بود.

اخبار,اخبار فرهنگی, یک روحانی با عبا و ساعت و جوراب و کفش زرد، در صدا و سیما

  اخبار فرهنگی - کافه سینما


ویدیو مرتبط :
((روحانی زردپوش))در صدا و سیما..!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن روحانی: صدا و سیما عجب اخلاقی نشان داد/از همایش 40 هزار نفری فقط...



حسن روحانی,انتقاد حسن روحانی از صدا و سیما

روحانی: باید زیر پرچم ایران، اسلام و قانون اساسی، کشور را به قله سربلندی برسانیم

وی در ادامه با انتقاد از صداوسیما اظهار کرد: صداوسیما عجب اخلاقی نشان داد و از جمعیت 40 هزار نفری همایش ما در تهران تنها تصویر من را در گوشه‌ای از سالن که چند خواهر نشسته بودند نشان داد. صداوسیما باید بفهمد که اینها خواهران و عزیزان ما هستند و عفت و اخلاق و ادب آنها از شما بیشتر است.

حسن روحانی اظهار کرد: روز ثبت‌نام از شاعری خراسانی سخن گفتم که سروده بود «هوا بس ناجوانمردانه سرد است» و می‌دانستم که با خورشید خراسانی‌ها این هوا گرم خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع هواداران خود در سالن شهیدبهشتی مشهد، خطاب به هواداران خود گفت: با حضور شما حماسه‌سازان ایران را در مسیر آزادی و توسعه قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه "24 خرداد را با حضور گرم مردان و زنان، تبدیل به روز سرنوشت خواهیم کرد"، اظهار کرد: رییس‌جمهور و سایر مسئولان باید با اجماع فضای کشور را عوض کنند و با حضور مردم در صحنه فضا عوض خواهد شد و دولت تدبیر و امید، آزادی و سربلندی را به کشور بازخواهد گرداند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: به تعبیر امام (ره)، مشهد پایتخت ایران است و به تعبیر من قبله‌گاه عاشقان است.

روحانی همچنین با اشاره به وظیفه رییس‌جمهور در اجرایی کردن قانون اساسی گفت: ما با اعتدال و انسجام اصول قانون اساسی را اجرایی خواهیم کرد و رییس‌جمهور وظیفه‌اش آن است که همه اصول قانون اساسی بویژه فصل سوم را که حقوق ملت است، اجرا و پیاده کند.

وی در ادامه با انتقاد از صداوسیما اظهار کرد: صداوسیما عجب اخلاقی نشان داد و از جمعیت 40 هزار نفری همایش ما در تهران تنها تصویر من را در گوشه‌ای از سالن که چند خواهر نشسته بودند نشان داد. صداوسیما باید بفهمد که اینها خواهران و عزیزان ما هستند و عفت و اخلاق و ادب آنها از شما بیشتر است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مقصود من زحمت‌کشان و کارکنان صداوسیما نیست و تنها چند نفر خودسر هستند که با افکار عمومی ملت بازی می‌کنند.

روحانی افزود: حسن روحانی رییس‌جمهور باشد یا نباشد، ملت به شما اجازه نخواهد داد که به این بی‌اخلاقی ادامه دهید.

وی با بیان اینکه "دولت شما، یعنی دولت گازانبری و ما باید کشورداری کنیم نه شهرداری و شهربانی و در دولت تدبیر و امید صاحبان کشور مردم خواهند بود"، در ادامه اظهار کرد: برخی می‌گویند اگر اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان حاکم شوند، در برابر دشمن خط تسلیم را پیش خواهند گرفت. من فکر می‌کنم اگر این تندروها در زمان امام هشتم حضور داشتند، او را هم سازشکار لقب می‌دادند.

روحانی با اشاره به آیه "نصرمن الله و فتح‌القریب"، گفت: امام رضا(ع) با تدبیر خود از دشمنان هم برای تبلیغ راه آزادی و اهل بیت استفاده می‌کرد؛ چرا ما باید همه فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کنیم؟

وی با بیان اینکه "من به مسئولان اجرایی و نظارت انتخابات می‌گویم مردم ایران حماسه سیاسی خود را آفریدند و این وظیفه شماست که از امانت مردم به خوبی پاسداری کنید"، افزود: من از همه عزیزان اجرایی، نظارتی و نیروی انتظامی خواهش می‌کنم که پیام مردم را با گوش و جان بشنوند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه "رییس‌جمهور را مردم انتخاب خواهند کرد"، گفت: این شایعات که در کوچه و خیابان وجود دارد که "رییس جمهور از قبل انتخاب شده است"، دروغ است و رییس‌جمهور توسط رای شما مردم انتخاب خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه "مردم ما راه سعادت و بهشت را می‌شناسند و قیم نمی‌خواهند"، تاکید کرد: می‌توانیم با اتحاد، انسجام و میانه‌روی و از بین بردن شکاف‌ها و حضور نخبگان، کشور را به مرز توسعه برسانیم و اکنون دوران افراط و خودسری به پایان رسیده است و باید زیر پرچم ایران، اسلام و قانون اساسی، کشور را به قله سربلندی برسانیم.

وی با انتقاد از وضع اقتصادی موجود گفت: سه میلیون و 500 هزار بیکار به معنای عزت نیست و در دولت تدبیر و امید، اولین برنامه مهار بیکاری خواهد بود و باید کشور را در فضای رونق اقتصادی و محیط کسب و کار دقیق قرار داد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به فضای موجود دانشگاه‌ها اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید، دانشگاه‌ها به محیط امن و آزاد علمی تبدیل خواهند شد و بداخلاقی‌ها را پایان خواهیم داد تا اساتید ما محترم و با عزت باشند.

روحانی سخنان خود را با سلام بر شهرهای خراسان به پایان برد. وی در ابتدا، سخنان خود را با فرستادن سلام و درود بر خاتمی، هاشمی و عارف شروع کرده بود./ایسنا