فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

یک خواننده پاپ دیگر بازیگر شد



اخبار فرهنگی - یک خواننده پاپ دیگر بازیگر شد

یک خواننده پاپ دیگر راهی سینما شد تا این بار شانس خودش را در دنیای هنر هفتم تجربه کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,عماد طالب زاده

 

عماد طالب زاده خواننده پاپ با ایفای نقش در فیلم «سکه»، وارد عرصه بازیگر شد. طالب زاده در این زمینه گفت: «چندی پیش بازی ام در فیلم «سکه» به تهیه کنندگی پرویز فارسیجانی به پایان رسیده و فکر می کنم فیلم هم اکنون آماده نمایش شده باشد. در این فیلم با رضا رویگری، فلور نظری، سارا منجزی، پوراندخت مهیمن، شهرام قائدی و هلیا امامی همبازی بودم». او همچنین درباره چگونگی ورود خود به دنیای بازیگری به بانی فیلم گفت: «حضورم در این فیلم به صورت کاملاً اتفاقی پیش آمد و هیچگونه شناختی از عوامل فیلم نداشتم. حال بعد از پایان کار باید به این نکته اشاره کنم که تجربه بسیار خوبی از حضور در این فیلم به دست آوردم و همکاری بسیار صمیمانه ای با عوامل داشتم.»

طالب زاده درباره ادامه روند فعالیت بازیگری خود در آینده نیز گفت: «علاقه بسیار زیادی به بازیگری دارم و در صورتی که اگر باز هم پیشنهاد خوبی مطرح شود، با آغوش باز آن را می پذیرم. البته ترجیح می دهم این بار در زمینه سینما فعالیت داشته باشم و منتظر می مانم تا وقت آن سرانجام برسد.»

این خواننده پاپ درباره نقشی که در این فیلم ایفاگر آن بوده نیز گفت: «در این فیلم نقش پسری از طبقه مرفه جامعه را برعهده داشتم که قرار است با دختری از قشر متوسط رو به پایین جامعه ازدواج کند و در همین راستا اتفاقات مختلفی برایش رخ می دهد.»

طالب زاده درباره عزیمت برادرش حمید به آمریکا و اینکه آیا این اتفاق باعث محدود شدن فعالیت او در داخل کشور شده نیز گفت: «به هر حال حمید تصمیمی گرفته و من نیز به آن احترام می گذارم. همانطور که می دانید هر کس جوابگوی رفتار و اعمال خودش خواهد بود و تصمیمی که حمید گرفته عواقبی برای من نداشته است. در حال حاضر مشغول آماده سازی آلبومم هستم و اجازه بدهید اسم آن را بعداً اعلام کنم. عجله ای برای انتشار آلبوم ندارم و به محض آماده شدن آن را وارد بازار موسیقی خواهم کرد».
اخبار فرهنگی - بانی فیلم

 


ویدیو مرتبط :
بهترین خواننده ی پاپ!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر «کلاه پهلوی» جایگزین خواننده پاپ!


در حالی که فیلمبرداری فیلم «اشباح»داریوش مهرجویی در روزهای آینده آغاز می شود 6 بازیگر اصلی این فیلم مشخص شدند.

کافه سینما: در حالی که فیلمبرداری فیلم «اشباح»داریوش مهرجویی در روزهای آینده آغاز می شود 6 بازیگر اصلی این فیلم مشخص شدند.

 طبق اطلاعات ارائه شده امیر علی دانایی، هنگامه حمیدزاده، ملیکا شریفی نیا، مهتاب کرامتی، مهدی سلطانی و حسن معجونی ترکیب بازیگران «اشباح» را تشکیل می دهند.



همچنین حضور بنیامین بهادری هم در این فیلم منتفی شد. داریوش مهرجویی با این خواننده برای حضور در نقش اصلی این فیلم مذاکره کرده بود اما ظاهرا او را انتخاب نکرده است و امیر علی دانایی برای این نقش انتخاب شده. محمود کلاری فیلمبرداری و نظام الدین کیایی صدا برداری فیلم سینمایی «اشباح» را به عهده دارند.

پیش از این جهانگیر کوثری (تهیه کننده اشباح) گفته بود 6 بازیگر مطرح سینمای ایران 6 نقش اصلی فیلم مهرجویی را بازی می کنند.