فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

یک بازیگر چینی مهمان سازندگان «پایتخت»



اخبار ,اخبار فرهنگی ,پایتخت3

 

 اخبار فرهنگی - یک بازیگر چینی مهمان سازندگان «پایتخت»

سازندگان سری سوم سریال «پایتخت»، درصدد دعوت از یک بازیگر زن چینی هستند.

مجموعه نوروزی «پایتخت3» به کارگردانی سیروس مقدم از 13 دی ماه امسال در شیرگاه مازندران کلید خورده است و با پایان ضبط بخش های مربوط به شمال، گروه فردا به تهران باز می گردند. طبق برنامه سه شنبه و چهارشنبه گروه استراحت خواهند کرد و سپس تصویربرداری بخش های مربوط به شمال آغاز خواهد شد.

 

الهام غفوری تهیه کننده سریال در گفت و گو با «بانی فیلم» گفت: «در تهران پیش تولیدی کوتاه خواهیم داشت و از پنجشنبه تصویربرداری را در لوکیشن خانه اوس موسی با بازی هدایت هاشمی پیگیری خواهیم کرد. این منزل در حوالی دارآباد قرار دارد.»


او افزود: « همچنین در تدارک انتخاب یک بازیگر زن چینی هستیم که احتمالاً با زبان فارسی هم آشنا باشد و در بخش هایی از سریال بازی او را خواهیم داشت.» به گفته او، بخش هایی از سریال در تهران در لوکیشنهای برج میلاد و فرودگاه خواهد بود. ضمن اینکه قسمت های 7 و 8 فیلمنامه نیز در حال نگارش و 6 قسمت سریال ضبط شده است.»


فیلمنامه سریال پایتخت 3 به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می شود و بازیگران آن عبارتند از : علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، نیکا و سارا فرقانی اصل و (بازیگران مهمان)، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، مهران احمدی و هومن حاجی عبداللهی هستند.


در خلاصه داستان پایتخت 3 آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود.

 

او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌ آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند.

 

عوامل پشت دوربین این سریال هم عبارتند از: دستیار اول کارگردان: محمد صالح غربی جوان، مدیر برنامه ریزی: علی صابری، برنامه ریز: سید جواد حسینی، مجری طرح: علیرضا نجف زاده، مدیر تولید: محمود اتحادی، صدابردار: امیر پرتوزاده، مدیر تصویربردار: امیر مرغوبی، طراح گریم: مجید اسکندری، مجری گریم: مرتضی کهزادی، عکاس : نادر فوقانی، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری و...

اخبار فرهنگی - شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
بازیگر سریال پایتخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر برداری10 قسمت پایتخت سه پایان یافت/حضور یک بازیگر چینی + تصاویر



اخبار فرهنگی - تصویر برداری10 قسمت پایتخت سه پایان یافت/حضور یک بازیگر چینی + تصاویر

بازیگر چینی مسط به زبان فارسی به پایتختی ها پیوست و تاکنون 10 قسمت این مجموعه نوروزی تصویر برداری شده است.

 اخبار,اخبار فرهنگی,سریال پایتخت سه,بازیگران سریال پایتخت 3

 الهام غفوری تهیه کننده "پایتخت سه" با بیان اینکه تاکنون 10 قسمت کار تصویر برداری شده است به خبرنگار سینما خبر گفت: تا کنون 10 قسمت مجموعه نوروزی پایتخت سه کامل تصویر برداری شده است و در حال حاضر مشغول کار بر روی قسمت پایانی هستیم.

 

 

 اخبار,اخبار فرهنگی,سریال پایتخت سه,بازیگران سریال پایتخت 3

 وی با بیا فوق ادامه داد: کار تصویربرداری تا پایان سال به اتمام نمی رسد و گروه در ایام نوروز نیز مشغول به کار خواهند بود.

این  تهیه کننده با اشاره به اینکه در پایتخت سه از یک خانم چینی به عنوان بازیگر استفاده شده است تصریح کرد: در این مجموعه نوروزی از یک خانم چینی که مسط به زبان فارسی استفاده کردیم اما نمی توانم بگویم که نقش آن در پایتخت3 چه هست و باید کار را در ایام نوروز  بببینید. 

   اخبار,اخبار فرهنگی,سریال پایتخت سه,بازیگران سریال پایتخت 3

 تصویر زن چینی در پایتخت سه

غفوری با بیان اینکه موسیقی متن، مونتاژ و تدوین پایتخت سه همزمان در حال انجام است افزود: موسیقی متن با توجه به اینکه در پایتخت 1 و2 بین مخاطبین خاص خود جا افتاده است به این نتیجه رسیدیم که تغییر ایجاد نکنیم و با توجه به شرایط کار کمی تغییر یافته اما تیتراژ آن تغییری نکرده است.


    اخبار,اخبار فرهنگی,سریال پایتخت سه,بازیگران سریال پایتخت 3

وی از لوکیشن های این مجموعه گفت: بعد از اتمام تصویر برداری در شیرگاه مازندران و بازگشت گروه به تهران، در حال حاضر تصویر برداری به طور پراکنده در اطراف تهران اعم از سالن آمفی تئاتر و شرکت و... در حال انجام است. 

   اخبار,اخبار فرهنگی,سریال پایتخت سه,بازیگران سریال پایتخت 3

 غفوری در پایان خاطر نشان کرد که  لوکیشن این مجموعه نوروزی تا اتمام کاردر تهران است و قرار نیست که در خارج از تهران تصویربرداری انجام شود. 

 

بنا بر این گزارش؛ سریال پایتخت سه به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری برای پخش در ایام نورز از شبکه یک سیما در حال تولید است.  

بازیگران این مجموعه تلویزیونی محسن تنابنده، احمد مهرانفر،مهران احمدی، ریما رامین فر، علیرضا خمسه و سارا و نیکا فوقانی اصل... و نویسندگان: خشایار الوند، حسن وارسته به سرپرستی محسن تنابنده هستند.

 اخبار فرهنگی - سینما خبر