فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

یونس غزالی، این پسر تماشایی و محبوب


دیدیم حالا که یونس خودش اهل حرف نیست. با مادرش، خانم اقباله آشنا شویم. برای این گپ و عکس ها، عباس غزالی خیلی به ما کمک کرد؛ برادری که دلش هم برای یونس ضعف می رود. او برای رسیدن عکس های کودکی شان بی دریغ به ما کمک کرد.

تماشا : می شد حدس زد. می شد از همان اول هم فهمید که «امیر» پسر عجیب و غریب سریال وضعیت سفید، برای خیلی ها محبوب است؛ پسری خجالتی با حال و هوای خاص خودش در بزنگاه عاشقی در ابتدای راه بلوغ. یونس غزالی در نقش امیر آن قدر خوش درخشید که تبدیل به یکی از استثنایی ترین کاراکترهای نوجوان در میان فیلم ها و سریال های ایرانی شود.


ویدیو مرتبط :
تقلید صدای عباس غزالی توسط یونس غزالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آدله مشهور و محبوب صاحب یک پسر شد +عکس آدله



طبق گزارشات رسیده این خواننده 24 ساله محبوب انگلیسی و همسرش جمعه گذشته صاحب اولین فرزند خود شدند. او میگوید از ورود این تازه وارد به زندگیشان بی نهایت خوشحال است.

تصاویر آدله , بیوگرافی آدله
آدله که در ماه ژوئن رسما بارداری خود را اعلام کرده بود در صفحه وبلاگش خطاب به هوادارانش نوشته بود:خوشحالم که اعلام کنم من و "سایمون" همسرم در انتظار اولین فرزند خود هستیم. او اضافه کرده بود میخواهم همه خبرها را خودم شخصا منتشر کنم ، ما خوشحال و مسروریم اما خواهش میکنم در این شرایط ویژه به حریم خصوصی من و خانواده ام احترام بگذارید.
آدله چندی پیش به دلیل بیماری حنجره اش مجبور به عمل جراحی شد او در مورد کمکهای همسرش در این رابطه میگوید:"سایمون" همیشه مراقب است و اگر او نبود من هرگز بهبود پیدا نمیکردم . بودن او به زندگی من امید میدهد.
او و همسرش تابستان سال گذشته رسما نامزد شدند . همسر او یک دختر 5 ساله از ازدواج اولش دارد که اکنون با او و آدله زندگی میکند. او اخیرا در تیتراژ یک فیلم سینمایی ترانه ای اجرا کرده است که گفته میشود یکی از بهترین کارهای او خواهد بود. وی به عنوان یکی از جوانترین خوانندگان ثروتمند در عالم موسیقی غرب شناخته میشود . آلبوم"21" او به عنوان پر فروش ترین آلبوم سال 2011 انتخاب شده بود.... / گروه خبری پرداد

تصاویر آدله , بیوگرافی آدله

تصاویر آدله , بیوگرافی آدله