فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

یادداشت نیوشاضیغمی درباره شایعات اخیرش



 

 یادداشت نیوشاضیغمی درباره شایعات اخیرش

 

نیوشا ضیغمی بازیگر فیلم های «دموکراسی تو روز روشن»، «اخراجی ها ۲» درمورد شایعه همکاری با مهران مدیری توضیحاتی داد.

متن کامل یادداشت این بازیگر درمورد همکاری با مدیری را در زیر می خوانی:

چند روزی است بازار سی دی های غیر مجاز دوباره داغ شده و فیلمی از گروه کارهای مهران مدیری و دوستانش دست به دست می چرخد و ماجرایش شده نُقل نَقل مجالس. سوای اینکه مثل باقی هنرمندان و هنردوستان با هر گونه کپی برداری بدون اجازه از اثری مخالف هستم و البته کاری با موضوع این نمایش و اثر ندارم و به نوبه خودم این عمل غیراخلاقی را محکوم می کنم، دیروز با اتفاقی روبه رو شدم که نشد در مقابل آن صحبتی نداشته باشم. مشغول فیلمبرداری کار جدیدی هستیم که یکی از عوامل تدارکات پشت صحنه پیش من آمد و گفت: «خانم ضیغمی فیلمی که با مهران مدیری بازی کرده اید را کپی کرده اند و دست فروش ها دارند می فروشند.» از شنیدن این ماجرا خیلی تعجب کردم چون هنوز افتخار همکاری با گروه آقای مدیری را نداشته ام، اما وقتی ماجرا را جویا شدم دیدم که این سی دی های غیر مجاز به همراه عکس من روی لیبل آن به صورت وسیعی در سطح شهر پخش شده و همه دارند از این ماجرا حرف می زنند و انگار فقط خودم نمی دانم که در این فیلم بازی کرده ام!

از طرف دیگر چند روزی است که از این طرف و آن طرف شنیده ام که یکی از شبکه های ماهواره ای درباره همکاری من با جشنواره ای خارج از ایران تبلیغاتی را شروع کرده. لازم است اینجا اشاره کنم که این جانب اگر بنای شرکت در جشنواره ای آن هم در خارج از ایران را داشته باشم، قطعاً جایی می روم که مورد تأیید مسؤولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته باشد و سینماگران دیگر ایرانی هم در آن حضور داشته باشند.

خلاصه اینکه اینها را نوشتم تا بگویم این روزها چه چیزهایی که آدم نمی شنود و به چشم نمی بینید. چیزهایی که حتی خودش را هم در آن سهیم کرده اند در حالیکه تو بی خبر از همه جا در گوشه ای دیگر مشغول فعالیتی دیگر هستی و حواست هم به این ماجراها نیست. کاش کمی به خودمان بیاییم و به جای حاشیه سازی و دنبال این طور ماجراسازی ها بودن به اصل ماجرا بپردازیم و هوای کار اصلی خودمان را داشته باشیم. کاش.... / یادداشت : خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
نیوشاضیغمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یادداشت ابطحی درباره آیت الله منتظری



 

سیدمحمد علی ابطحی در سایت خود نوشت:آخرین بار صدای آیه الله العظمی منتظری را بک روز پس از آزادی از زندان شنیدم که شخصا تلفن کردند و آزادی ام را تبریک گفتند. فرصتی نشد که به خدمت ایشان برسم و عرض تشکر کنم.

 


مدتها شاگردی ایشان را کرده بودم. فقیهی عالیقدر بود که اعماق فقه را با سالها تعمق در اسلام ناب و فقه سنتی و با استفاده از محضر آیه الله بروجردی و امام خمینی دریافت کرده بود و شاگردان فراوانی را تربیت کرد که بسیاری از آنان منشا خدمات بزرگی به کشور و مردم شدند.

 


کتابهای فقهی ایشان برای همیشه پشتوانه فقاهت خواهد ماند. آیه الله منتظری در پایه گزاری انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت وهمیشه، همگان را به محبت و صلح و دوستی فرا می خواند و آرامش و اتحاد را برای ایران و اسلام میخواستند. فرزند بزرگ ایشان مرحوم محمد منتظری هم عمری را در قبل از انقلاب در در به دری گذراند و بعد از انقلاب نیز در انفجار حزب جمهوری اسلامی به دست منافقین به شهادت رسید.

 



در مشهد که به خاطر سال مادرم آمده ام ، خبر دردناک در گذشت این مرجع بزرگ را شنیدم. امیدوارم تلاش فقهی و اندیشه های تابناک فقاهتی ایشان راه روشنی برای دینداران باشد و مقلدان ایشان بتوانند همان اندیشه را ادامه دهند. سختی ها و رنجهای بی پایان وی در طول عمر از خاطر مردم انقلابی ایران محو نخواهد شد.

 

امیدوارم در فرصت های بهتر بتوانم از شخصیت این مرد بزرگ بنوبسم. هروقت ایشان را در این سالها میدیدم با آن سن وسال از وبلاگم حرف میزدند وازآن باد میکردند. مصیبت رحلت این مرجع بزرگ تقلید را به مقلدان و خانواده و به خصوص دوستان گرامی ام آقایان احمد و سعید، فرزندان ایشان ونیز دختران و سایر بستگانشان به سهم خودم تسلیت مبگویم.