فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

گوهر خیراندیش گاوصندوق باز می‌کند + عکس



اخبار فرهنگی - گوهر خیراندیش گاوصندوق باز می‌کند + عکس

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون درباره نقش خود به عنوان یک سارق که شغل خانوادگیش باز کردن گاوصندوق است در سریال نوروزی «مافرشته نیستیم» ساخته فلورا سام سخن گفت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم های جدید علی صادقی,سریال های عید نوروز


گوهر خیراندیش درباره سریال «ما فرشته نیستیم» که قرار است نوروز از شبکه تهران روی آنتن برود گفت: این سریال را فلورا سام کارگردانی می‌کند و حدود 18 بازیگر خوب در آن بازی می کنند و من فکر می کنم لحظات جذابی را در نوروز برای خانواده ها و مردم رقم می زند.

وی درباره نقش خود در این سریال و داستان آن بیان کرد: من نقش زنی را دارم که شغل خانوادگی او بازکردن گاوصندوق است. در این سریال دیده می‌شود که چهار سارق که هرکدام به دلیل یک توانمندی انتخاب شده اند از زندان آزاد شده و قرار است به یک دستبرد بزرگ اقدام کنند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم های جدید علی صادقی,سریال های عید نوروز


این بازیگر سینما و تلویزیون از برزو ارجمند، علی صادقی، محمدرضا شریفی نیا و همچنین خودش به عنوان این چهار سارق یاد کرد و گفت: شریفی نیا در این سریال در نقش برادر من بازی می‌کند و شهره لرستانی نقش همسر او را دارد. همسر خود من هم به دلیل مشکلاتی که من در زندگی درست کرده‌ام سکته کرده و درگذشته است.

در این سریال چهار زندانی حضور دارند، شریفی‌نیا که نامش در سریال منصور است به‌ همراه خواهرش پری که نقش او را خیراندیش بازی می‌کند، دو نفر از این زندانی‌ها هستند. علی صادقی هم نقش سعید زندانی دیگر را بازی می‌کند که در ایام عید به‌ مرخصی می‌آید. نقش زندانی چهارم را هم برزو ارجمند بازی می‌کند که نامش در سریال مجید است. نادر سلیمانی و داریوش موفق هم در این نقش آدم‌هایی را بازی می‌کنند که با ایجاد اتفاقاتی باعث می‌شوند این چهار زندانی در کنار هم قرار گیرند و اتفاقاتی را شکل دهند.

سریال «ما فرشته نیستیم» در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای ایام نوروز هر شب ساعت 23:15 از شبکه پنج تهران پخش و روز بعد ساعت 19 بازپخش می شود.

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر


ویدیو مرتبط :
تصادف گوهر خیراندیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمند امیر سلیمانی به همراه پدرش و گوهر خیراندیش+عکس



کمند امیر سلیمانی به همراه پدرش و گوهر خیراندیش+عکس

این بازیگر محبوب مدتی است که همراه با همسرش و پسر کوچکش در دبی سکونت دارند

به گزارش شبکه ایران  کمند امیرسلیمانی فرزند سعید امیرسلیمانی (کارگردان و بازیگر تئاتر) و خواهر سپند امیرسلیمانی (بازیگر) است. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ١٣٧٦ می باشد. وی فعالیت در تاتر را با بازی در نمایش "سنجاب ها" در سال ١٣٥٩ و فعالیت در تلویزیون را از سال ١٣٦٠ آغاز کرد.

عکس کمند امیر سلیمانی و پدرش,عکس گوهرخیراندیش

در نوجوانی با بازی در فیلم "ترنج" (١٣٦٥) به سینما آمد.

اما در تلویزیون و با بازی در نقش "آذر" در مجموعه "پدرسالار" بود که به شهرت رسید. با هنرنمایی اش بازی در مجموعه "همسایه ها" بسیار مورد توجه واقع شد و در سینما هم موفق بود.

او برای بازی قابل قبول و متفاوتش در فیلم "قرمز" در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مود تقدیر قرار گرفت.

کمند امیرسلیمانی مدتی است که کم کار شده است و کمتر در فیلم های سینمایی و سریال ها دیده می شود. این بازیگر محبوب مدتی است که همراه با همسرش و پسر کوچکش در دبی سکونت دارند.

ورقا عامری(همسرش) در رشته عکاسی تحصیل کرده است و به همین دلیل برای انجام کار عکاسی به دبی رفته است. البته این دو زوج هنرمند دو استودیو در تهران دارند که مدیر یکی از آنها کمند امیرسلیمانی می باشند./شبکه ایران