فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

گوران: «شب خیز» اصلا کار بلد نیست!



 

 

 

 

گوران: «شب خیز» اصلا کار بلد نیست!

 

 

 

بازیگر نقش فردوسی پور و دایی در مجموعه خنده بازار در گفتگو با ۲۴آنلاین به شدت از عوامل این برنامه طنز انتقاد کرد.

پس از آنکه اختلافات بازیگر نقش فردوس پور در مجموعه خنده بازار با برخی عوامل این برنامه علنی شد، سامان گوران اعلام کرد که دیگر با خنده بازاری ها همکاری نخواهد کرد.

مصاحبه های اخیر تعدادی از عوامل این مجموعه و بویژه مصاحبه دیروز تهیه کننده برنامه مذکور عاملی شد تا گوران به انتقاد از آنها بپردازد.

متن گفت وگوی این هنرمند با خبرنگار ۲۴ را در زیر می خوانید:

*ظاهرا جدایی شما از خنده بازار با توجه به مصاحبه های اخیر قطعی شده است.

بله و برای عوامل این سریال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همانطور که خودشان گفته اند بدون سامان گوران راحت​تر کار کنند.

* انگار دل پری دارید.

خب به هرحال آقای سیاوش مفیدی دوست بسیار عزیزم گفته اگر سامان باشد من کار نمی کنم!

*دقیقا ریشه این اختلافات کجاست؟

خب دوستان گفته اند ما گوران را از کوچه و خیابان آوردیم و آقای شب خیز هم گفته من با این یارو حال نمی کنم و...!اینها اصلا به عنوان تیم کار نمی کنند. من در کار قبلی هم بخاطر شهاب عباسی رفتم و اگر حمایتهای آقای پورمحمدی نبود از دست آقای شب خیز کاری برنمی آمد.

*شب خیز در مصاحبه آخر خود گفته است استعداد زیاد است که جای گوران بیاوریم.

من اصلا ایشان را در حد تهیه کنندگی خنده بازار نمی دانم؛ اصلا ایشان کارشان این نیست و بلد نیستند در طول کار حتی لباس درست و حسابی به بچه ها نمی دادند؛ مسایل دیگر که جای خود را دارد. سر کار که اغلب نبودند و خودشان می دانند که درگیر چه مشغله دیگری بودند و...کار خنده بازار اگر دیده شد بخاطر حمایت های آقای پورمحمدی و شخص آقای دارابی بود.

*گفته می شود که شما در جریان ساخت این مجموعه بی انضباطی می کرده اید!

روز اولی که برای کار نزد آقایان رفتم به رفیق خودم آقای شهاب عباسی گفتم: شهاب جان من مشغله کاری دارم و باید برنامه ام را بدانم که گفتند تو فقط ماهی سه چهار جلسه باید جلوی دوربین بروی اما در ادامه خودشان برنامه ها را تغییر دادند تا من بدقول شوم و ...شهاب عباسی می داند من بخاطر او در این برنامه حضور پیدا کردم و جالب اینکه خود آقای شب خیز روز اول می گفت که من نباید در این برنامه باشم.

*البته شب خیز گفته است که اگر شما بخواهید می توانید به کار برگردید.

نه دیگر چون وقتی بچه ها علیه من موضع گرفتند دیگر درست نیست برگردم. از آقای شب خیز توقعی نداشتم چون ایشان کار را بلد نیست اما سکوت شهاب عباسی برایم عجیب بود. در روزهایی که بخاطر برخی آیتم های خنده بازار فقط من تحت فشار انتقادات قرار داشتم آقایان کجا بودند؟

*در حال حاضر به چه کاری مشغولید؟

من کار تاتر انجام می دهم و این روزها هم درگیر یک فیلم به کارگردانی آقای مهرجویی در ژانر اجتماعی هستم.

*با جدایی شما از خنده بازار برخی از چهره های فوتبالی دیگر نفس راحتی می کشند.

آنها همه دوست داشتنی هستد و حتی آقای دایی هم قلب رئوفی دارند و اگر هم مسایلی پیش آمد شیطنت برخی اطرافیان ایشان بود..../مصاحبه : ۲۴آنلاین


ویدیو مرتبط :
رقص آذربایجانی مهران غفوریان هرچند اصلا بلد نیست!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: پادشاه اسپانیا گفته رویانیان مدیرعامل رئال‌ مادرید شود!/ فتح‌الله‌ زاده اصلا فوتبال بلد نیست



انتقاد رویانیان از عادل فردوسی پور,مصاحبه جدید رویانیان,باشگاه پرسپولیس

رویانیان: پادشاه اسپانیا گفته رویانیان مدیرعامل رئال‌ مادرید شود!/ فتح‌الله‌ زاده اصلا فوتبال بلد نیست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید اختلافاتش با عادل فردوسی پور را فراموش کرده است.

به گزارش  خبرآنلاین؛ محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس با عادل فردوسی پور آشتی کرده است. او و عادل هفته قبل به تیر و تار هم زدند ولی حالا به گفته رویانیان، مشکلی ندارند. مدیرعامل پرسپولیس، در این باره توضیحاتی می دهد و همچنین درباره ماجرای عجیب شکست نوجوانان پرسپولیس به دلیل نبود آمبولانس توضیحاتی می دهد. گفت و گوی او با خبرورزشی حاوی نکات تازه ای بود.

*ابتدا از یک سوال حاشیه ای شروع کنیم. یکی از مسئولان ستاد منشور اخلاقی گفته بودند که اجازه ندادند شما ع.پ را سرمربی پرسپولیس کنید.
ع.پ؟ یعنی چه کسی؟ دقیقا جمله چه بوده است؟ من مصاحبه را نخواندم.

*گفته بودند ع.پ اسطوره یک باشگاه قرار بود سرمربی تیم بزرگ شود ولی ما اجازه ندادیم.
یعنی منظورش علی پروین بوده است؟

*بله.
مهم نیست این حرف ها. جدی نگیرید. (خنده)

*این ماجرای نبود آمبولانس در بازی تیم نوجوانان پرسپولیس چه بوده؟ انگار بچه ها هم پول هایشان را برای اجاره آمبولانس روی هم گذاشته اند ولی آخرش هم پول کم آورده بودند.
نه بابا، این حرف ها چیست. اصلا این خبرها صحت ندارد. اتفاقا قرار بود آمبولانس در بازی حاضر شود، منتها در مسیر تصادف کرده بود. نامه اش هم موجود است. به زودی مستندات را روی سایت قرار خواهیم داد. آنها از این بابت حتی از ما عذرخواهی کرده اند. رای بازی هم برمی گردد. الان فدراسیون مشغول بررسی است و ما مدارک لازم را در اختیارشان قرار دادیم. اصلا این حرف ها درست نبود که ما پول آمبولانس نداشتیم و این حرف ها.

*شما چرا اخیرا در مصاحبه ای گفتید تلفن تان کنترل می شود؟ منظورتان با چه کسی بود؟
آنها که باید، منظور بنده را فهمیده اند. ولی واقعا این کار انجام شده است.

*یعنی می خواستند به شما در پرسپولیس ضربه بزنند؟
ببیند من نمی توانم خیلی چیزها را بگویم. ولی برخی ها در جلساتی رفتند و حرف هایی زدند تا جو علیه ما شود. ترجیح می دهم سکوت کنم و در این باره چیزی نگویم.

*اختلاف شما با عادل فردوسی پور تمام شد یا ادامه دارد؟
ببیند من و عادل با هم مشکلی نداریم.

*شما گفتید که او سالی 50،60 میلیارد تومان از 90 درآمد دارد.
من اینطور نگفتم. ببخشید من سال هاست در این نظام دارم کار می کنم و این چیزها را نمی فهمم؟

*ولی در مصاحبه های مختلف این حرف را زدید. یعنی تکذیبش می کنید؟
من نگفتم عادل این پول را در می آورد. در آمد برنامه 90 هم خیلی بیشتر از این حرف هاست.

*الان رابطه تان با عادل چطور است؟
من و عادل فردوسی پور با هم اس ام اس بازی می کنیم. بعد از اختلاف هایی که پیش امد، من به او یک اس ام اس دادم و عادل هم جواب من را داد و گفت که هدفی نداشته است. ما با هم خیلی اس ام اس بازی می کنیم و الان مشکلی نداریم. به قول معروف به همان اندازه که زود دعوا می کنیم به همان اندازه هم زود آشتی می کنیم.

 

بنده اگر با عادل دعوا کردم، به خاطر پرسپولیس بود وگرنه برنامه اش را همیشه دوست داشته ام. دلخوری ما هم به خاطر نقد 90 از بازی تراکتورسازی بود. باید قبول کنیم این برنامه برنامه تاثیرگذاری است. من عادل را دوست دارم، این را خودش می داند. همین الان شما با او تماس بگیرید و بپرسید چقدر من را دوست دارد. رابطه ما اتفاقا خوب است.

*ولی زیاد با او دعوا می کنید.
من به خاطر خودم که دعوا نمی کنم، اگر حرفی است به خاطر پرسپولیس است. شک نکنید اگر این برنامه مهم و تاثیرگذار نبود یا ما عادل را دوست نداشتیم، اصلا برایمان مهم نبود.

*راستی آقای فتح الله زاده زیاد با مجیدی فوتبال بازی می کند و هر بار می گوید او را می برد. شما با دایی فوتبال بازی نمی کنید؟
(خنده) بله شنیده ام فتح الله زاده با مجیدی فوتبال بازی کرده ولی ما که جرات نداریم با دایی رودرو فوتبال بازی کنیم؟ البته فتح الله زاده که فوتبال بلد نیست. اما خدایی او را دوست دارم. خوش قلب است.

*ماجرای رفتن بازیکنان به فوتبال امارات هم دردسری شده. مثلا عده ای می گفتند نکونام قرار بوده برود.
من به نکونام احترام می گذارم. او یک افتخار ملی برای ماست. به خاطر ایران به امارات نرفت. زیاد به این «می گویندها» توجه نکنید. مثلا می گویند قرار بود نکونام به امارات برود. همین فردا می خواهید من یک خبر در رسانه ها درست کنم که می گویند پادشاه اسپانیا دستور داده رویانیان مدیرعامل رئال شود؟ هر ادعایی که به قول معروف درست نیست.

 

موضوع رفتن نکونام به امارات هم شایعه بود. معنی ندارد این چیزها را جدی بگیریم. نکونام کاپیتان تیم ملی ماست و بازیکن با شخصیت و دوست داشتنی است. ولی به خاطر اینکه دوستش دارم، واقعیت را درباره نیامدن نکونام به پرسپولیس نمی گویم.

*خبرهایی رسیده که در دولت جدید احتمال تغییرات در مدیریت استقلال و پرسپولیس وجود دارد. حتی می گویند غمخوار یا عابدینی قرار است جای شما را بگیرند.
این خبرها را من هم شنیده ام ولی ما از فردای خود خبر نداریم ولی اگر قرار است برای بودن یا نبودن کار کنیم که نمی شود. ولی همین فردا معلوم نیست که ما زنده باشیم یا مرده. ما فکر می کردیم مثلا آقای سلطانی فر رای می آورد و شنبه سر کار حاضر می شود و ما هم همراه با علی آقا (فتح الله زاده) به دفترش می رویم و مشکلات استقلال و پرسپولیس را می گوئیم. ولی دیدید نشد.

*شما با علی دایی قبلا مشکلاتی داشته اید. ولی برای همه عجیب بود چطور همکاری کردید.
الان هم گاهی اختلاف سلیقه داریم ولی اشکالی ندارد. حتی اگر دایی من را قبول نداشته باشد، ایرادی ندارد. پرسپولیس از همه مهمتر است. اگر یک نفر به درد پرسپولیس بخورد، حتی اگر بنده با او مشکل داشته باشم، شک نکنید واجب شرعی است که به ما کمک کند.

خبرآنلاین