فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

گلچین بازیکنان تکواندو و فوتبال در مجموعه «سراب» +تصاویر



مجموعه ۳ قسمتی «سراب» با خوانندگی «احسان غیبی» در تیتراژ مراحل فنی تولید را می‌گذراند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم سراب

 

تدوین فیلم سراب در 3 قسمت 60 دقیقه‌ای به کارگردانی سعید چاری و تهیه‌کنندگی مهدی الهیاری به پایان رسید و قرار است یک نسخه 90 دقیقه ای سینمایی نیز از این فیلم تدوین شود.
 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم سراب

 

تصویربردای این فیلم که یک درام اجتماعی - ورزشی است در ماه گذشته به پایان رسیده بود و بلافاصله تدوین فیلم آغاز شد و از آنجا که راش‌های فیلم بیشتر از تایم یک فیلم سینمایی بود تصمیم بر این گرفته شد تا بصورت سریال در سه قسمت تدوین شود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم سراب

 

چاری در این باره به فارس گفت: در فیلم سراب بیشتر به حواشی ورزشکاران و قهرمانان ورزشی می‌پردازیم و در واقع این 3 قسمت فصل اول سریال است که به حواشی ورزش‌های رزمی و بوکس می‌پردازد این فیلم یک درام اجتماعی ورزشی است که فیلمنامه‌اش توسط ثنا صادقی نوشته شده است و داستان یک قهرمان بوکس ایرانی است که در زندگی‌اش تنها هدفش این بود که روزی قهرمان بوکس جهان شود و به همین دلیل نه فرصت درس خواندن پیدا می‌کند و نه به حرفه و فعالیتی می‌پردازد.

 

او بالاخره قهرمان جهان می‌شود اما چون حرفه و کسب و کار درست و حسابی ندارد و تحصیلاتش را هم به پایان نرسانده بود دچار مشکلات مالی بسیار زیادی می‌شود و  همین مشکلات مالی او وارد مسابقات شرط بندی و غیر قانونی و گرفتار باندهای مافیایی ورزش می‌کند و او را از هدف اصلی اش دور می کند بطوری که مسیر زندگی اش به کل عوض می شود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم سراب

 

چاری ادامه داد: قرار است این مجموعه را در 12 قسمت تولید کنیم که در قسمت‌های بعدی به ورزش‌های دیگری مانند کشتی – تکواندو – قوی‌ترین مردان ایران و مسابقات رالی می‌پردازیم که فیلمنامه‌اش در حال نگارش است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم سراب

 

چاری تصریح کرد: فضای اکشن جدیدی را در این فیلم تجربه کردیم و سعی کردیم چند نوع مبارزه در فیلم داشته باشیم. مبارزات خیابانی در کنار مبارزات رینگ‌های غیر قانونی و قفس از جمله سکانس‌های مهیج این فیلم می تواند باشد.


این فیلم با همکاری سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تولید می‌شود و در کنار ورزش به موضوعات اجتماعی دیگری مانند مشکل مسکن – کارتن خواب‌ها – بیکاری و خوابگاه‌های دخترانه و  ... نیز می‌پردازد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم سراب

 

بازیگران این فیلم ترکیبی از ورزشکاران مانند یوسف کرمی قهرمان تکواندو – امیر حسین فشنگچی بازیکن سابق پرسپولیس و علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس ایران در کنار بازیگرانی مانند رضا رویگری – ثنا صادقی – شراره رخام – امیر زریوند – محمد فیلی – کیسان کامجو – مجید شهریاری – سیاوش قاسمی – رضا کوهستانی – کیمیا بابائیان – سپیده ذاکری – ایدا کرمی – ساناز حبیبی – هادی عبدالمالکی هستند.

 

تدوین فیلم توسط سعید چاری انجام شده است و فیلم اکنون وارد مرحله صداگذاری و آهنگسازی شده است و همچنین احسان غیبی خواننده تیتراژ این فیلم است که یک آهنگ با موضوع تیم ملی هم با صدای او در فیلم استفاده شده است.


سایر عوامل «سراب» عبارتند از: کارگردان و تدوین: سعید چاری – تهیه کننده: مهدی الهیاری – مجری طرح: حبیب الهیاری – مدیر تصویربرداری: محسن دهقان نژاد – طراح گریم: جنان صدفی – طراح صحنه: محمد صفایی – طراح لباس: مهرداد احمدی – مدیر تولید: مهدی قنبری.
اخبار فرهنگی - فارس


ویدیو مرتبط :
اتومبیل های بازیکنان فوتبال (فیلم گلچین صفاسا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران‌ترین تبلیغات روی پیراهن بازیکنان فوتبال+تصاویر



اخبار ورزشی - گران‌ترین تبلیغات روی پیراهن بازیکنان فوتبال

از آنجا که تیمهای لیگ برتر به راحتی در سراسر دنیا شناخته می شوند، کمپانیهای بزرگ با پرداخت های هنگفت ، برند مورد نظر خود را توسط این تیمها تبلیغ می کنند.

 فوتبال از ورزشهایی است که پایانی ندارد و روز به روز به محبوبیت این ورزش افزوده می شود.

برای تیمهای مطرح فوتبال و لیگهای شناخته شده که سالانه به درآمد هنگفتی دست می یابند ، فرصت مناسب برای بازاریابی نیز وجود دارد که یکی از آنها تبلیغات روی پیراهن بازیکنان تیمهای معروف است.

از نگاه تبلیغاتی ، فرصت بازاریابی با درج برند شرکت ها روی پیراهن بازیکنان فوتبال، روشی حمایت شده و تأثیرگذار است حتی این شیوه تبلیغات بیشتر از معرفی برندها و آگهی های دور زمین فوتبال است.

از آنجا که تیمهای لیگ برتر به راحتی در سراسر دنیا شناخته می شوند، کمپانیهای بزرگ با پرداخت های هنگفت ، برند موردنظر خود را توسط این تیمها تبلیغ می کنند.

این شرکتها گاهی اوقات اسپانسر و حامی مالی بازیهای دوستانه فوتبال هم می شوند و با عقد قراردادهایی ، سالانه مبلغی را به باشگاه های فوتبال پرداخت می کنند.

در این میان شرکت هایی هستند که بالاترین مبلغ قرارداد برای «اسپانسر شیپ» یک تیم فوتبال را دارند و عنوان تبلیغات روی پیراهن اصلی تیم را که قیمتی بالاتر دارد را بدست می آورند.


منچستر یونایتد و قرارداد 80 میلیونی با «شورلت»
منچستر یونایتد موفق ترین تیم لیگ جزیره ، یکی از پردرآمدترین تیمهای فوتبال است که بالاترین مبلغ قرارداد اسپانسر را با شرکت آمریکایی شورلت دارد. برای فصل 2014 – 2015 «شورلت» با قرارداد 80 میلیون دلاری جایگزین برند (Aon) روی پیراهن تیم منچستر یونایتد شده است.

اخبار ,اخبار ورزشی,تبلیغات روی پیراهن بازیکنان فوتبال

 
«بارسلونا» و قرارداد 45 میلیون دلار با هواپیمایی قطر
دومین قرارداد بزرگ اسپانسر شیپ امسال برای تیم بارسلونا است. این تیم طی قرارداد 45 میلیون دلاری اجازه تبلیغ هواپیمایی قطر (قطر ایروی) را به این شرکت عربی داد. «قطر ایر وی»‌ با پرداخت سالانه 45 میلیون دلار تا سال 2016 برند شرکت را روی پیراهن بازیکنان بارسلونا خواهد داشت.

اخبار ,اخبار ورزشی,تبلیغات روی پیراهن بازیکنان فوتبال


بایرن مونیخ و قرارداد 40 میلیون دلاری «دویچه تلکام‌»
«دویچه تلکام» بزرگترین اوپراتور تلفن همراه در آلمان است. این شرکت با پرداخت سالانه 40 میلیون دلار تا سال 2017 ، برند شرکت دویچه تلکام را روی پیراهن بازیکنان بایرن مونیخ آگهی می کند.

اخبار ,اخبار ورزشی,تبلیغات روی پیراهن بازیکنان فوتبال

 
«رئال مادرید» و قرارداد 39 میلیون دلاری «هواپیمایی امارات»
«پرواز امارات»‌ یکی از تبلیغات ثابت روی پیراهن بازیکنان تیم «رئال مادرید» بوده است این تیم برای تبلیغ شرکت اماراتی سالانه 39 میلیون دلار دریافت می کند. این شرکت اماراتی تبلیغاتی ارزان قیمت تر را روی پیراهن تیمهای آرسنال ، هامبورگ ، پاریسن ژرمن و المپیاکوس انجام داده است.

اخبار ,اخبار ورزشی,تبلیغات روی پیراهن بازیکنان فوتبال


لیورپول و قرارداد 31 میلیون دلاری «استاندارد چارترد»
«استاندارد چارترد» با قرارداد 31 میلیون دلاری در سال برند خود را روی پیراهن اصلی تیم لیورپول آگهی کرده است. این قرارداد تا سال 2016 اعتبار دارد. 

 

اخبار ,اخبار ورزشی,تبلیغات روی پیراهن بازیکنان فوتبال

اخبار ورزشی - بازار خبر