فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

گلشیفته فراهانی,عکس گلشیفته فراهانی,از برداشتن حجاب به تصاویر برهنه رسید+ عکس



گلشیفته فراهانی

در آخرین عکس منتشر شده از گلشیفته فراهانی در روزنامه فیگارو فرانسه، وی ارزش های اخلاقی که حتی در کشورهای غربی نیز اندکی وجود دارد را زیر پا گذاشته و به صورت کاملا برهنه در مقابل دوربین ظاهر شده است؛ موضوعی که شاید هواداران وی نیز آنرا باور نمی کردند.

انتشار عکس برهنه وی موج گسترده ای از مخالفت ها را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته و حتی رسانه های غربی نیز به آن پرداخته اند.

تاکید وی بر این رفتارش نیز به خوبی در انتشار عکس هایش در صفحه فیس بوک شخصی اش نشان می دهد که وی علاقه شدیدی برای جلب توجه و شدت بخشیدن به شیب رفتار غیراخلاقی اش دارد.

جالب آنکه هنوز مدت زمان زیادی از اظهار نظر گلشیفته فراهای در نشریه مد wox (که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد) که تاکید کرده بود از حجاب متنفر است نمی گذرد. آیا هنوز هم برخی علاقمند به دعوت او به ایران هستند؟؟؟..و / ایران ویج


ویدیو مرتبط :
عکس العمل بهزاد فراهانی پدر گلشیفته فراهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر و مادر گلشیفته فراهانی: دخترمان اهل برهنگی نیست ؛ عکس منتشره فتوشاپ است




عکس گلشیفته فراهانی در مجله مادام لافیگارو یکبار دیگر سبب شد تا نام او در رسانه های کشور بر سر زبان ها بیفتد و این مساله واکنش فهیمه رحیمیان،مادر وی را به همراه داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران رحیمیان در این باره اظهار داشت: در حال حاضر دخترم در هند به سر می برد و حالی مطلوب دارد وبنده که مادر او هستم به شما می گویم یقین بدانید دختر من اهل برهنگی و این مسائل نیست.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که دنیای تکنولوژی است همه چیز امکان پذیر است و مطمئن باشید این عکس فتوشاپ بوده وبه هیچ عنوان نمی تواند عکس واقعی او باشد.

رحیمیان افزود: اگر من گلشیفته را بزرگ کرده ام بهتر از هرکس به این امر واقف هستم که دخترم اهل این چنین خودنمایی ها و خودفروختگی ها نیست وبه شما با قاطعیت می گویم این عکس واقعی و متعلق به دختر من نیست.

همچنین بهزاد فرهانی پدر گلشیفته در این باره گفت: نمی دانم کسانی که مدتی است در پی دامن زدن به این موضوع هستند اصلا از خود سوال کرده اند که چرا دختر من باید دست به چنین کاری بزند؟ یک آدم مریض عکسی را در داخل اینترنت قرار داده است وجملاتی را به در زیر آن نوشته وفکر کرده است مردم هم به راحتی آن را پذیرفته اند. حقیقت این است که گلشیفته در هیچ شبکه اجتماعی عضویت ندارد، پس نمی تواند چنین حرفهایی را زده باشد.

به گزارش اوج؛ وی افزود: من پدر گلشیفته فراهانی اعلام می کنم این عکس هرگز متعلق به دختر من نیست و این عمل زشت یک فتوشاپ است. دخترم اهل این مسائل وبازی ها نیست.... / تحلیل:عصر ایران