فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

گلشیفته،در خیابانهای پاریس چه می کرد؟



 

 

 

گلشیفته فراهانی عکس گلشیفته فراهانی

 

 

باشگاه خبرنگاران، در پی برهنگی گلشیفته فراهانی در مقابل دوربین و واکنش منفی افکار عمومی و حتی خانواده اش در برابر این اقدام وی ،دوستان گلشیفته فراهانی نیز به افشاگری در مورد یکی از علتهای این عمل زشت وی دست زدند.

 

دوستان (البته هم اکنون سابق) او می گویند كه گلشیفته 2 سال پیش از شوهرش جدا شده و در این مدت تقریبا هیچ پیشنهاد مهمی برای بازیگری نداشته است.

گلشیفته كه در این مدت با بیكاری مواجه شده بود وضع مالی خوبی نداشت و گاهی برای امرار معاش خود مجبور بود در ساعت های خلوت، به خیابان های پاریس رفته و ساز بنوازد تا بتواند هزینه زندگی خود را تامین كند.

وی برای اینكه در این حالت شناخته نشوند نقاب به صورت خود می زد.

دوستان وی گفته اند پس از آنكه گلشیفته با این شرایط روبرو شد و می رفت که کاملا به فراموشی کامل سپرده شود دست به اقدام اخیر زد و تلاش كرد تا با عریان شدن در برابر دوربین دوباره جلب توجه کند و حداقل مورد توجه جامعه غرب قرار گرفته و به ذهن ها برگردد..../باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
رعب و وحشت در خیابانهای پاریس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاكمه قاچاقچیان پول تقلبی در پاریس



 

متهمان قاچاق دینار تقلبی بحرین در پاریس به حبس محكوم شدند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، دادگاهی در پاریس ۷ نفر را به اتهام مشاركت در قاچاق دینارهای تقلبی بحرین به ۷ تا ۱۸ سال حبس محكوم كرد. این افراد همچنین به پرداخت مجموع ۵/۴ میلیون یورو به بانك مركزی بحرین برای چاپ اسكناس‌های جدید و امحای اسكناس‌ها شدند.

 

این افراد قرار است ۵۰۰ هزار یورو به بانك مركزی و ۵۰۰ هزار یورو دیگر به این كشور بپردازند. درباره این قاچاق كه ۱۴۰ میلیون دینار تقلبی بحرین (۳۰۰‌میلیون یورو) را شامل می‌شود و به ۱۰ سال قبل برمی‌گردد، پرونده‌های متعددی در كشورهای آرژانتین، سوئیس، بلژیك، آفریقای جنوبی و بحرین تشكیل شده است.